DPD - Slikts serviss
Pasūtījām no pupumaiss.lv ar kurjera piegādi uz mājām, jo pats veikals strādā tikai darba dienās līdz plkst. 18.00. Beidzot kurjers atsūta ziņu 8.27, ka piegāde tiks veikta šodien 9.17-10.17. Izmantoju linku, lai, protams, piegādi mainītu. Skatos, ka nav pat varianta atzīmēt par piegādi pēcpusdienā. Kā tā var būt? Iepriekš, sūtot citas preces, tas bija iespējams. Vai vainīgs pupumaiss.lv? Attiecīgi sazinos ar dpd, sarunājam, ka vedīs vienīgajā dienā, kad kāds būs mājās laikā no 11.00-18.00. Cilvēks gaida mājās speciāli, jo iepriekš paziņoja 1 h pirms, ka būs piegāde. Tā arī nesagaidīja. Nekādu ziņu ne no kurjera, ne dpd e-pastā. Nekā. Atkal rakstu pati - kas ar piegādi. Atbilde - patiesi atvainojamies par radušos situāciju! Šķirošanas kļūdas dēļ sūtījuma piegāde vakar nenotika.
Lūgums precizējiet dienu, kad varam veikt piegādi.
Atkal rakstu, ka nevaru saņemt paku darba dienas vidū! Precīzāk, ka var piegādāt rīt, pēc plkst. 17.00. Atbilde - informējam, ka rezervēt konkrētu piegādes laiku nav iespējams, saņemsiet īsziņu ar piegādes laiku piegādes dienā.
Kas tas par murgu! Tāda sajūta, ka darbinieki savā starpā vispār nekomunicē. Nākamajā dienā sms 8.29, ka veiks piegādi šodien 9.15-10.15. Jauki!
Atkal rakstu e-pastu. Atteicu paku! Brauksim pakaļ paši! Jēga no šî visa murga? Nervu bendēšana tik.
Gribējām piegādi tikai tādēļ, ka tas pupumaiss.lv strādā tikai: pirmdiena - piektdiena: 11: 00 - 18: 00
ja plāno mūs apmeklēt laikā no 17: 00 - 18: 00, padod mums kādu ziņu 😉. Attiecîgi skaidrs, ka pēc 17.00 bez brīdinājuma tur var arī neviens vairs nebūt.
Nezinu, kas pie šī visa vainīgs, jo iepriekš dpd sūtījumus varēju saņemt arī pēc 18.00. Diez vai kādreiz sūtīšu no pupumaiss.lv vēlreiz. Un noteikti ne ar dpd piegādi.
Labdien!
Informējam, ka nestandarta sūtījumu piegāde tiek veikta darba dienās darba laikā. Šis pakalpojums attiecināms arī uz Jūsu sūtījuma piegādi, kas tika veikta darba dienas laikā un vakara piegāde konkrētajam sūtījuma veidam nav paredzēta.
Ja iepriekš esat saņēmusi sūtījumu pēc 18:00, tad iespējams tas ir bijis standarta sūtījums un tad tāds piegādes veids ir bijis iespējams.
Aicinām sazināties ar uzņēmumu, kur esat veikusi pasūtījumu, lai vienotos par izdevīgāko sūtījumu saņemšanas veidu.
Pateicamies par sapratni!
Ar cieņu,
DPD
Добавить комментарий