РешеноDPD - Slikts serviss!
29.02.24 pasūtīju Dpd kurjeru no adreses uz adresi. Kurjeram vajadzēja ierasties pēc pakas 01.03.24. Kurjers neieradās. Tai pat laikā izsekošanas kods uzrāda, ka paka ir pie Dpd, meli! Naudu gan ātri zin kā paņemt. Sazinājos ar dpd pārstāvjiem 04.03.24. Solīja noskaidrot, kas par lietu un atzvanīt. Lieki piebilst, neviens neatzvanīja. Neiesaku šo kurjeru Dpd.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu
DPD
Labdien!
Tehnisku iemeslu dēļ kurjeram sūtījumu nebija iespējams paņemt 01.03., taču diemžēl kurjers Jūs par to neinformēja. Kurjera vadība uzreiz tika informēta par šo gadījumu un veica attiecīgās darbības – ar kurjeru tika veiktas pārrunas par rīcībām konkrētajā situācijā un atkārtota instruktāža.
Nākamajā darba dienā, 04.03., kurjers ar Jums sazinājās un vienojāties par sūtījuma paņemšanu 05.03. Redzam, ka vakar sūtījums veiksmīgi tika paņemts.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz turpmāku veiksmīgu sadarbību!
Ar cieņu
DPD
Добавить комментарий