www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

РешеноDPD - Slikts serviss

Sūtījumā nepareizs pasta indekss norādīts, zvanu, lai to nomainītu. Saka, ka nomainīs un rīt paka būs.
Protams rīt paka nav, zvanu, lai prasītu, cikos būs, bet man atbild jums nav pareizs pasta indekss, vēlreiz saku pareizo, lai nomaina. Tad rīt no rīta būšot, atkal nekā. Zvanot man Saka, jums nepareizs pasta indekss - es sāku balsī smieties.
Laikam nomainīt pasta indeksu sūtījumā ir meeeega grūts uzdevums. Ļoti neapmierināta ar šo uzņēmumu, lēni reaģē, slikta komunikācija, un vārdi - “noskaidros” un nedot nekādu ziņu divas dienas, laikam tā jūsu uzņēmumā ir norma.
Ir pagājusi 11 dienas, un zvanu katru dienu, lai noskaidrotu, kur ir paciņa. Katru dienu viena un tas pats - piegādās rīt 😄
bija jābūt piegādei - 14.01 vai 15.01. Bet šodien ir 25.01 un paciņa nav.

Turpmāk izvēlēšos citu piegādes kompāniju, jo tur komunikācijas un situācijas risināšana ir ātra un viegla.

25.01.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от DPD Support Ответ от представителя 25.01.2024

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu
DPD

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 13.03.2024

Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Tomēr visi mēģinājumi tika ignorēti, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.

Z

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы