РешеноDPD - Slikts serviss
Sūtījumā nepareizs pasta indekss norādīts, zvanu, lai to nomainītu. Saka, ka nomainīs un rīt paka būs.
Protams rīt paka nav, zvanu, lai prasītu, cikos būs, bet man atbild jums nav pareizs pasta indekss, vēlreiz saku pareizo, lai nomaina. Tad rīt no rīta būšot, atkal nekā. Zvanot man Saka, jums nepareizs pasta indekss - es sāku balsī smieties.
Laikam nomainīt pasta indeksu sūtījumā ir meeeega grūts uzdevums. Ļoti neapmierināta ar šo uzņēmumu, lēni reaģē, slikta komunikācija, un vārdi - “noskaidros” un nedot nekādu ziņu divas dienas, laikam tā jūsu uzņēmumā ir norma.
Ir pagājusi 11 dienas, un zvanu katru dienu, lai noskaidrotu, kur ir paciņa. Katru dienu viena un tas pats - piegādās rīt 😄
bija jābūt piegādei - 14.01 vai 15.01. Bet šodien ir 25.01 un paciņa nav.
Turpmāk izvēlēšos citu piegādes kompāniju, jo tur komunikācijas un situācijas risināšana ir ātra un viegla.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu
DPD
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Tomēr visi mēģinājumi tika ignorēti, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Добавить комментарий