РешеноDPD - Slikts serviss
Paku,kas 04.janvārī ievietota Paku skapī,no tā izņēma tikai 9.janvārī,pēc vairākkārtējas sazināšanās ar DPD klientu servisu,kaut bija 2 darba dienas,kuru laikā kurjers apkalpoja šo Paku skapi.Pēc pakas nodošanas kurjeram,tā nav nonākusi šķirošanā,un arī DPD klientu serviss par to nezin sniegt informāciju.
Uz solījumu sazināties ar mani vienas darba dienas laikā,DPD to nav izdarījuši.2 dienu laikā pati vairākkārtēji zvanīju,lai skaidrotu situāciju.
Labdien!
Vairāku apstākļu sakritību rezultātā Jūsu sūtījuma izņemšana no Paku Skapja diemžēl aizņēma ilgāku laiku.
Tomēr, pēc pieejamās informācijas sistēmā, sūtījums šodien tika piegādāts saņēmējas Paku Skapī.
Patiesi atvainojamies, ka radušās kļūdas rezultātā ir sagādātas neērtības!
Ar cieņu
DPD
Добавить комментарий