РешеноDPD - Slikts serviss
Vēlos izņemt savu paciņu, sūtītājs Zolidi sapakojis ir, eju pakaļ, atveras durtiņas un viss, tālāk nekā nenotiek, jo kā var ievietot paciņu, iestūķēt pašā mazākajā nodalījumā kad nav iespējams pat izņemt!? Un jautājums: vai tiešām nav kas parūpējās par to, ka nodalījumi kaut kādā veidā tiek mazliet iztīrīti no putekļiem!? Šausmas kas tur darās: o
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Uzņēmuma DPD Latvija pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Комментарии (7)
Esi taču bābene. Paņem lupatu un pati sakopj, jā kaut kas nepatīk. :D
Atvaino, es neesmu tev nekāda bābene! Un ja es cilvēks piem esmu gaišās drēbēs, izņemot paciņu, man rokas ir vienkārši putekļos kad nevaru vairs nekam pieskarties, nu tad piedod atvaino! Vismaz reizi pa pāris mēnešiem jau tas ir izdarāms un tas ir jādara apkalpošanas servisam, ne man!
Un iemācies pareizi uzrakstīt teikumu! 🤭
Es pieļauju, ka šī ir atbilde šai sūdzībai:
https://www.sudzibas.lv/balticom/balticom-slikts-serviss-c2328819
Domāju Lienes ielā tavi klienti neibildīs, ja raķeti pastrīķēsi vienu dienu ar putekļainām rokām.
šobrīd bezmaksas dpd akcija mēness aptiekā, lūk arī rezultāts
Šo tiešām ir jāparrunā ar kurjeriem. Es pats esmu makšķerējis kamēr citi cilvēki pacietīgi gaidija.