РешеноDPD - Slikts serviss
Gluži tāpat kā daudzi citi šeit, saku lielu fuij Dpd kurjeriem un dipičeriem pie tel. Arī es nesaņēmu savu paciņu, jo kurjers neatbrauca laikā kāds bija norādīts atsūtītajā sms. Otrā dienā vienkārši saņēmu ziņu, ka mana paciņa nr. 13579300618571 tiek sūtīta atpakaļ uz poliju. Sūtijums apmaksāts, piegāde tāpat taču kurjera nolaidības dēļ paciņa vienkārši dienas laikā tiek sūtīta atpakaļ. Paskaidrojumu nekādu, tik norāde ka jāsazinās ar nosūtītāju. Nopietni? Jūs dpd esat piegādātājs, taču kurjera steigas dēļ, kas ieradās manā mājā krietni par ātru, es nesaņemšu paciņu. Un šeit nav sūtītāja vaina bet 100% kurjera vaina, kaut jūs to noliedzat. Jau kuro reizi sastopos ar dpd neizskaidrojami slikto servisu. Dpd sūta pie veikala, veikals pie Dpd! Es apzinos, ka veikala vaina te nav nekāda.
Labdien!
Patiesi atvainojamies, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze sadarbībā un komunikācijā ar DPD, un sūtījums nav saņemts!
Pārbaudot informāciju, redzam, ka īsziņā norādītajā laikā piegādes adresē nevarējāt kurjeru sagaidīt un saņemt paku, tāpēc pārvirzījāt to uz Paku Skapi.
Diemžēl apstrādes kļūdas dēļ tas nenonāca uz piegādi uz izvēlēto Paku Skapi, bet tika nosūtīts atpakaļ nosūtītājam.
Aicinām Jūs sazināties ar nosūtītāju, lai informētu par radušos situāciju, un vienotos par sūtījuma atkārtotu izsūtīšanu, ja tas Jums ir aktuāls.
Paldies par sapratni un ceram uz turpmāku veiksmīgu sadarbību!
Ar cieņu,
DPD
Uzņēmuma DPD Latvija pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Комментарии (1)
Apstrādes kļūda - DPD vaina, bet DPD sūta pie izsūtītāja 😂 Interesanti, DPD gadījumā to nebūtu pašiem jārisina, nevis jāpārmet karstais kartupelis veikalam, kurš visu izdarīja kā nākas?