РешеноDPD - Slikts serviss
Pasūtījums 13340000101986. Vakar strādāju, dienas vidū nevaru būt mājās. Pārliku sūtījumu uz šodienu. Speciāli paņēmu darbā brīvdienu. Gaidu līdz pulksten 15.00 rakstu uz [slēpt]@ dpd atbilde:
sūtījums ir šodien palicis noliktavā. Piegāde tiks veikta tuvāko darba dienu laikā. Patiesi atvainojamies par radušos situāciju.
Tā jau ir ņirgāšanās par klientiem. Pie tam no 15.00 līdz 18.00 vēl var paspēt no noliktavas atvest uz norādīto adresi.
Dpd mājaslapā: jūsu paka ir šķirošanas centrā.
Labdien!
Saistībā ar lielo sūtījumu apjomu, piegādes var kavēties.
Jūsu sūtījuma piegāde ir reģistrēta tuvāko darba dienu laikā.
Pateicamies par sapratni un lūdzam uzgaidīt informāciju no kurjera par sūtījuma piegādi.
Ar cieņu,
DPD
Nav jau runa par kavēšanos, bet par to, ka nozīmētajā dienā paku VISPĀR neatveda, bet es gaidīju visu dienu, paņēmu darbā brīvdienu. Kurš man kompensēs nenostrādāto dienu?
Labdien!
Ņemot vērā lielo sūtījumu apjomu, šobrīd diemžēl var neizdoties nodot sūtījumu atkārtoti uz piegādi konkrētā dienā, jo sūtījumu šķirošana prasa vairāk laika.
Atbilstoši sistēmā pieejamai informācijai, sūtījums šodien ir nodots uz piegādi un kurjers pirms piegādes ar Jums sazināsies.
Pateicamies par sapratni!
Ar cieņu,
DPD
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Добавить комментарий