РешеноDPD - Slikts serviss
Ļoti slikts serviss, neapmācīti darbinieku, kuri neprot pildīt savus darba pienākumus vai arī izplata nepatiesu informāciju un melo klientiem, tikai lai saglabātu uzņēmuma labo slavu.
Sieviete no klientu apkalpošanas telefona sarunā teica ka paku nevaru saņemt, jo tā ir izrādījusies par lielu, bet kad sūtītājs sazinājies, viņam apgalvots, ka paka būšot nākamajā dienā. Tomēr man kā saņēmējam jūsu serviss nekādu informāciju nav devis, ja pats nezvanītu un neprasītu. Ļoti lēni, nekvalitatīvi un slikti veikts darbs no jūsu puses. Kā arī šī nav pirmā reize kad tieši caur jums paku sūtīšana notiek ļoti ilgi.
Noteikti jūsu pakalpojumus vair neizmantosim un neieteiksim citiem.
Lūdzu apmāciet savus darbiniekus, vai nelieciet viņiem melot klientiem, tiešām ļoti apbēdinoši, ņemot cērā, ka pakas ierašanās termiņš ir ļoti svarīgs.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Комментарии (2)
Šodien bija jābūt piegādātāji pakai laika posmā 13.52 līdz 14.52
Bet kurjers zvanīja par ātru un nepaspēju pacelt pl 13.22 esmu ļoti neapmierināta ka strādā kurjers
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību