DPD - Slikts serviss
25.03.2022 bija paredzēta preces piegāde (lielizmēra - metāla šķūnis). Solīja piegādi - nepiegādāja (paskaidroja, ka kurjers vienkārši nav preci paņēmis no noliktavas). DPD atvainojās, solīja piegādi noorganizēt 26.03, kuru atkal nepiegādāja. Solīja piegādi 01.04.2022 atkal nepiegādāja. Paskaidroja, atkal kurjers preci no noliktavas nav paņēmis. Visās piegādes dienās zvanīju uz DPD, lai skaidrotu situāciju. Beigās manu tālruņa numuru nobloķēja. Tā arī preci neesmu saņēmis. Preces vērtība 420 EUR. Iespējams, ka prece ir nozaudēta. Iesniedzām sūdzību gan pārdevējam, gan Patērētāju tiesību aizsardzības centram.
Добавить комментарий