РешеноDPD - Slikts serviss
Diemžēl vairs neizmantošu šo pakalpojumu jo klientiem tiek melots par iespējams nozaudēto paku, aizbildinoties, ka kurjers nav spējis piegādāt paku jo pakomāta terminālis jau trešo dienu esot pilns (lauku teritorija) , piedāvājot risinājumu nosūtīt uz citu termināli, tik un tā paku neizdodas nosūtīt.. Vaicājot vai paka nav nozaudēta? Atbild - nē nav! Atbildot - tad braucu pakaļ savai pakai, saņemu atbildi.. Nevar braukt pakaļ uz šķirošanas punktu! Liek zvanīt nākamā dienā! Neatrisināma situācija, paku atpakaļ nav iespējams saņemt, pakas izsekošanas vietnē tiek maldināts, ka paka ir ceļā, un pēc kāda laika - atkal nav piegādāta un atrodas šķirošanās punktā! Vairs nekad neizmantošu šo servisu! Meļi!
Labdien!
Patiesi atvainojamies par radušos situāciju!
Paku Skapja noslodzes dēļ, sūtījuma piegāde kavējās. Sūtījums, šodien 14.03.2022, ir piegādāts norādītajā punktā.
Atbildi sniegsim arī e-pastā uz pretenzijas pieteikumu.
Ar cieņu,
DPD
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Добавить комментарий