РешеноDPD - Slikts serviss
Slikts serviss ir tāpēc, ka biju veikusi pasūtījumu ar kurjera piegādi uz manu norādīto adresi. Piegādes dienā saņēmu sms, cikos notiks piegāde - līdz tam viss kārtībā. Bet pēc 15 min saņēmu otru sms, kurā norādīts, ka mans sūtījums ir atstāts Dpd paku skapī Ķegumā. Ar mani neviens no dpd nesazinājās, ka tiks veiktas izmaiņas piegādē... Problēma ir tā, ka es pasūtīju uz manu konkrēto adresi + vēl tad dpd paku skapis no manām mājām atrodas 35km attālumā! Tas nav gluži tepat ap Stūri! Un ko es būtu darīJusi, ja man nebūtu auto, lai tiktu pakaļ?
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Labdien!
Jūsu iesniegtā informācija par kurjeru un situācijas apstākļiem ir nodota atbildīgajam kurjeru koordinatoram. Tika veiktas pārrunas ar iesaistīto kurjeru un pieņemts attiecīgais soda mērs.
Patiesi atvainojamies, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze sadarbībā ar DPD kurjeru un piegāde nav veikta korekti!
Ar cieņu,
DPD
Labdien!
Lūgums iesūtīt pakas numuru un precizēt, kur esat aizpildījis pretenzijas pieteikumu.
Ar cieņu,
DPD
Sūtītas pakas nr. bija 05835006121524 un sūdzība uzrakstīta iekš šīs lapas- sūdzības.lv.
Katrā ziņā paldies par atbildēm. Ja nav iespējams piegādāt paku uz mājām, tad būtu jāmaina piedāvājums attiecīgajos piegādes veidos- jāveic atzīme, ka var piegādāt tikai līdz paku skapim.
Viss atrisināts. Paldies par negaidīto, bet patīkamo pārsteigumu no DPD.
Комментарии (3)
Jau kuro dienu pēc kārtas sola atsūtīt, bet tā arī neizdevās atsūtīt paku. Rakstu pretenziju, neviens neatbild. Zbis kantoris. Kad būs?
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Labdien! Lūgums iesūtīt pakas numuru un precizēt, kur esat aizpildījis pretenziju. Ar cieņu, DPD