www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

РешеноDPD - Slikts serviss

Agrāk mani apmierināja Dpd darbs bet izliekas ka kads no noliktavas darbiniekiem ieraugot lielo pasūtījumu grib nozagt preci jo pēkšņi pazud no noliktavas prece un nevar piegādāt kas tas par servisu būs jāpieprasa kompensācija morāla perci bij jāsaņem 17 .12.2021 bet joprojām nav un nezin kur tā pat atrodas bet papīri ir Valmieras noliktava. Šodien ir 21.12.2021 tāpat kad zvanu un jautāju vai pati varu saņemt preci pasaka ne un nomet telefonu pat nepaskaidro kas par problēmu. Kauns servisam.

21.12.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Жалоба успешно разрешена Ita Birula 21.12.2021

pieprasu moralo kompensaciju par galvas jaukšanu un nepieklajigu apiešanos no servisa puses

I

Комментарии (11)

I Ita Birula 21.12.2021

nekas nav atrisinats

I Ita Birula 21.12.2021
Slikts serviss

Pieprasu morālo kompensāciju no Dpd par nepatiesu info sniegšanu un nelaipnību zvanu vienreiz Saka atbildētājs ka paka ir noliktava piegāde paredzēta šodien paiet sestdiena - sviediena bet pirmdien vel nav zvanu nelaipni atbild sieviete un neko nepaskaidrojot nomet klausuli kas notiek ar to Dpd es gribu morālo kompensāciju no Dpd punkta.

S Sudzibas.lv Admin 21.12.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D DPD Support Ответ от представителя 22.12.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Papildus ūdzam privata ziņā iesūtīt telefona numuru no kura tika veikts zvans - sarunu pārbaudei.

Ar cieņu,
DPD

Good Intentions 21.12.2021

Uķi puķi. Gadās un noteikti viss būs ņemot vērā vel šādu laiku. Ja gribi kompensāciju, tad vērsies instancēs nevis šeit.

Good Intentions 21.12.2021

Kaut gan varbūt kādu kuponu ar atlaidīti nākošai piegādei var iedot.

I Ita Birula 21.12.2021

kadas atlaides prece nolidusi um man pa to piegadi nav jamaksa bijis nekas precei ir jabut valmieras noliktava bet tas tur nav ta ir peksni noklidusi pat nepaskaidro kapec es pati nevaru iznemt to paku pie viniem

Good Intentions 21.12.2021

Gadās un diemžēl klientu apkalpošana daudzās vietās ir zem katras kritikas. Kaut gan tur visu laiku zvana neapmierināti cilvēki un pa lielam viņiem arī tā informācija, ja ir tad skopa un uz sitienu nevar neko atrisināt.

O Olgaliepa 22.12.2021

Man ar DPD līdz šim nav bijis problēmu. Vienmēr preci piegādā laicīgi, un vienmēr var ar viņiem sazināties un norunāt preces piegādes laiku un visu pārējo.

D dpd_darbiniece 30.12.2021

Этот работник часто выключает сканеры, которыми сканируют посылки, во время работы на терминале. Поэтому посылки и теряются или идут слишком долго.

I IevaSarn 09.01.2022

Tādu darbinieku jāatlaist nekavējoties

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы