DPD - Slikts serviss
Pasūtīju paciņu no internetveikala, kā piegādes datums bija norādīts 22.10, paciņa atnāk uz Ogres filiāli, mednieku ielā 21/23, saņemu ziņu, ka no 09: 00-14: 00 notikšot paplašināšanas darbi un nebūšot pieejams pakomāts. Aizbraucu nākamajā dienā uz pakomātu, vadu iekšā kodu un Saka, ka tāds neeksistē. Zvanu Dpd jautāt, kas par vainu, viņi Saka, ka nezinot kas noticis un paciņa esot nodota kurjeram atpakaļ. Prasu, kad varētu būt atpakaļ pakomātā? Man atbild, ka šodien vakarā 23.10 būšot atpakaļ. Tā arī es visu dienu gaidu un nekā nesagaidu. Šodien brīvdienā zvanu uz Dpd brīvdienu tālruni un neviens neceļ, izskatās, ka nav jēgas no brīvdienu tālruņiem, ja neviens tāpat tur nestrādā.. Un vislabākais no šī visa ir tas, ka ne velna tur nav nekas paplašināts vai izmainījies Dpd pakomātā, bet redziet viņiem 5h bija paplašināšanas darbi.. : d skumīgi. Turpmāk tikai un vienīgi omniva.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Labdien!
Vairāku apstākļu sakritību un arī tehniku uzlabojumu rezultātā Jūsu sūtījuma piegāde netika nodrošināta standarta piegādes laikā. .
Patiesi atvainojamies, ka sūtījuma piegādes kavējumi ir sagādājuši neērtības!
Ar cieņu,
DPD
Добавить комментарий