DPD - Slikts serviss
Pasūtiju drēbes interneta veiaklā.
15.04.2021 paka tika nodota dpd
21.04.2021 paka ieradās terminālā, kur pakas statuss uzrādījās, nepareiza piegādes adrese.
23.04. Es pati zvanīju uz dpd, lai noskaidrotu, kās noticis. Adrese interneta veikalā bija norādīta pareizi, pieņemsim, ka interneta veikala kļūda, un viņi nenorādīja adresi.
Tātad 23.04. Pati zvanu uz dpd (man neviens no 21.04. - 23.04. Nezvanīja, lai precizētu adresi un neko tamlīdzīgu) nosaucu savu adresi, saku, gaidīsim.
Nekādas ziņas.
26.04. Atkal zvanu uz dpd.
Man atbild, ka adrese joprojām nav norādīta. Nekas sistēmā nav izlabots. Jāgaida tālāk.
Sōdien ir 29.04. Pakas statuss - terminālā. Tajā pašā kur 21.04.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Добавить комментарий