DPD - Slikts serviss
Ļoti vīlusies esmu, ka neesmu joprojām saņēmusi savu sūtījumu. Pasūtīju bērnam dāvanu 26. Aprīlī no 220.lv, 30. Aprīlī izsekojot paka atrodas Valmieras terminālā. Solītā piegāde bija paredzēta 9. Aprīlī.. Sapratu ka nebūs ātri jo lieldienas bija pa vidu un iekavēsies process.. 220.lv brīdināja ka var kavēties 3 dienas.. Arī ar to rēķinājos. Tagad ceturtā kavētā darba diena un joprojām neesmu saņēmusi sms ka paka būtu nodota kurjeram. Rakstīju viņiem uz facebook lapu, uzdodot jautājumu "kur atrodas Valmieras noliktava? " ar domu ka savākšu no turienes, ja jau grūti viņiem atvest. Man iedeva vispār nepareizu adresi. Aizbraucu uz to adresi un tur bija kokzāģētava, visur dēļi. Ne smakas no Dpd. Pusstundu nevarēju sazvanīt viņus. Uz epastu to vien atbild, ka tuvāko dienu laikā piegādās.. Te nu bija 20€ par piegādi uz mājām.. Nav vērts..
Jūs esat saņēmuši sūdzību bet nekas netiek risināts. Es visu laiku gaidu sms ka nodota kurjeram, vik var? Vismaz precizējiet datumu!
Labdien!
Informējam, ka pieaugot sūtījumu apjomiem DPD termināļos, sūtījumu piegādes var kavēties. Tādēļ atvainojamies, ka sūtījuma piegāde nav nodrošināta standarta piegādes laikā un kavējums Jums ir radījis papildus neērtības!
Pēc pieejamās informācijas sūtījuma piegāde ir reģistrēta tuvāko darba dienu laikā. Lūdzam Jūs sagaidīt ziņojumu par sūtījuma piegādes laiku.
Ar cieņu,
DPD
Nu vispār izrādās ka jūsu "skeneri" nevarējuši atrast manu adresi. Ja nebūtu atradusi kādu konkrētu darbinieku kas man pateica ka tā ir noticis, tad es vispār nesaņemtu viņu. Varējāt paziņot lai nomainu citu adresi vai ko tādu, nevis ignorēt ziņas.
Добавить комментарий