РешеноDPD - Slikts serviss
Dublis divi manai sāgai ar dpd.
Pēc weekenda ielogojos savā dpd tracking pārlūkā, lai noskaidrotu vai šodien tiks peigādāta
paciņa un uzzinu, ka:
1] paciņa itkā ir tikusi piegādāta uz manu adresi šo setdien 10.04.2021
2] esmu atteicies viņu saņemt
ļoti interesanti. Isziņu no dpd par paciņas saņemšanu neesmu saņēmis un kurjers arī netika zvanījis. Atkal zvanu uz dpd, karājos klausule visu rītu un laimīgā kartā mani savieno ar operatoru. Pēc sarunas ar operatoru konspekts:
a] kad piegādās preci neviens nezina
b] jocīgi, ka neesmu saņēmis zvanu
c] vai šodien piegādās preci-nē
kas dpd Latvija notiek ar jūsu kompāniju draugi?
0560 5510 4791 27 z
Pēc 3h nonstopā kārājotoes klausulē, 15 e-pastiem gan uz LV , gan uz EE DPD filiāli beidzot tika piegādāta paciņa.
ALELUJA!
Labdien!
Informējam, ka sūtījuma piegāde ir paredzēta šodien - 13.04.
Atvainojamies, ka sūtījuma piegāde nav nodrošināta standarta piegādes laikā un kavējums Jums ir radījis papildus neērtības!
Paldies par sapratni!
Ar cieņu,
DPD
Комментарии (1)
Man arī precīzi tas pats variants, un precīzi 10. aprīlis:). Šodien atnāca pazi'nojums no expresspasta . Paskatījos Latvijas pasta aplikācijā, un redzu, ka rakstīts viss tas pats. Kaut kas nav lāgā ar DPD. Vienu reizi saņemu SMS par paciņas piegādi uz pakomātu, un kad aizbraucu izņemt sūtījumu, tad kastīte tukša. Zvanīju uz noradīto telefonu, nodevu informāciju, un tā viss ar galiem.