DPD - Slikts serviss
Neinformē par piegādes problēmām no savas puses.
Biju izvēlējies piegādi uz pickup punktu/pakomātu, tracking status - "piegādes atteikums (bez iemesla) ". Nekādā veidā informēts nebiju. Zvanu uz Cs, pēc 30+ min gaidīšanas, tieku savienots ar operātoru, kas informē ka jā, dēļ pakas izmēra, nevarēja piegādāt un tagad paka ir atpakaļ terminālā. Piegādās paku atpakaļ preces piegādātājam, un tad viss piegādes process sāksies no sākuma.
Pirmkārt - dpd vai jums nav info par preces izmēru? Kāpēc es varēju izvēlēties pickup punktu, ja nav attiecīgo izmēru skapīšu?
Otrkārt - kāpēc klients netiek informēts? Pickup punktu biju izvēlējies ļoti tuvu sev, varēju mierīgi saņemt pasūtījumu no kurjera tajā pašā laikā. Vai arī kāpēc nevar nomainīt piegādes veidu uz parasto piegādi, bet ir jāsūta ne tikai uz terminālu, bet gan preces piegādātājam? Tagad jāgaida vel nezin cik pirms dabūšu pasūtījumu.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Добавить комментарий