DPD - Slikts serviss
Ievietojot sūtījumu pakomātā, ekrāns "uzkārās", lūdzu palīdzību turpat esošajam kurjeram, kurš uzsita ar kulaku pa durtiņām un "problēmu atrisināja", bet čeku vairs izprintēt nevarēja. Izsekojot numuru, redzams, ka sūtījumu dpd nav saņēmis. Sazinājos epastā ar Dpd. Pagāja nedēļa, un atbildēja, ka sūtījums tiek uzskatīts par zaudētu! Kaut arī bija tikai jāpārbauda pakomāta xs nodalījumi, lai atrastu manu paciņu! Tā nevar no pakomāta vienkārši izgaist! Pēc entajām dienām, entajiem manis sūtītajiem epastiem, pēkšņi atnāk atpakaļ ziņojums, ka persona ar kuru esmu kontaktējusies ir devusies atvaļinājumā! Vai mana lieta tika nodota citam darbiniekam? Ha! Rakstu atkal visu no sākuma! Nākamā darbiniece prasa pierādīt ar fotogrāfijām un dokumentiem (!) ko esmu sūtījusi, lai zaudējumus var atlīdzināt! Vel joprojām gaidu ar maisu! Cilvēki, neizmantojiet šīs iestādes pakalpojumus! Viņiem ir pilnīgi vienalga kas notiek ar jūsu sūtījumu un pat necenšas to atrast un situāciju risināt! Un ja sūtiet, tad atceraties to visu safotogrāfēt un safilmēt, ha ha!
Labdien!
Informējam, ka Jūsu pieteikums ir saņemts arī e-pastā, kur Jums tiks sniegta arī atbilde.
Pašlaik tiek veikta izmeklēšana un situācijas izpēte.
Pateicamies par sapratni!
Ar cieņu,
DPD
Комментарии (3)
Dpd raksta kad ir atrisinats bet prece nav adgadata arpakal.
30 dien ir pagujas kur ir mani rati
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību