РешеноDPD - SLIKTS SERVISS
Pilnībā piekrītu visām sūdzībām. Nevaru sazvanit operātorus jau 4dienas, uz e-pastiem neatbild, paku neesmu saņēmusi jau 7dienas. Pašlaik atrodas "terminālī" jau 2dienas un nekas nenotiek.
Tik daudz reizes ir problēmas ar pakomātu ievietojot sūtījumu - kad jāzava operātoram ,BET operātoru (nr.kas norādīts) ir sazvanāms tikai līdz plkst. 18:00.
Saprotu kad pasūtījumu ir daudz, bet šī stituācija ar bezkontakta piegadēm mums ir aktuāla jau GADU. Pa gadu tak var kautko izdomāt uzņēmums lai nebūtu nedēļas jāgaida lai saņemtu pasūtījumu.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
vēlaizveins paka stāv terminālī (5diena) un sazvanīt dpd nevar. "visi operatori esot aizņemti"..
Добавить комментарий