www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD - Slikts serviss

Piegādes kvalitāte pārspēj visas robežas.
Pirms pakas saņemšanas Latvijā, zvanīju uz Dpd atbalsta centru 2 reizes, lai nomainītu piegādes adresi. Abas reizes apstiprināja, ka viss ir nomainīts.
Pirmdien saņemu zvanu no kurjerā, ka ir klāt uz orģināli sūtīto adresi. Zvanu jau trešo reizi, lai nomainītu adresi, viss pozitīvi apstiprina, ka ir nomainīta.
Otrdien pēc izsekošanas numuru redzu, ka ir izsniegta kurjeram, bet ak vai loģistikas centram samisējas pasta indekss un paka ir atgriezta terminālī un paka nekustās no vietas jau no 10. Februāra. Mājaslapā ir minēts, ka paku piegādā 2 darba dienu laikā, pēc adreses maiņas, ir pagājušas jau 4 dienas, vai pareizāk sakot 6 dienas, ja ņem vērā laiku, ka piegādes adrese tika nomainīta laicīgi.
Zvanu centrs tas ir pilnīgs kosmoss, neviens neko nevar atbildēt, rakstīt ir bezjēdzīgi, pretī var saņemt tikai - mēs atvainojamies par sagādātajām neērtībām. Šodien vēl torpēda ienesās zvanu centra kosmosā, runājot ar zvana centra operatoru, Dāma izdomā nomest telefona klausuli.
Noteikti, nākotnē pati personīgi nekad neko nesūtīšu izmantojot Dpd pakalpojumus, ja būs iespējams ietekmēt piegādes izvēli, noteikti mēģināšu izmantot citu kurjera pakalpojumus (pat ja būs papildus samaksa) , bet ne Dpd.

Ответ от DPD Support Ответ от представителя 15.02.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

M

Комментарии (2)

L LasmaL 15.02.2021

Pilnībā piekrītu! Mans uzskats ir tāds - ja uzņēmums netiek galā ar esošajiem sūtījumiem, tad būtu jāpārtrauc jaunu sūtījumu pieņemšana un naudas iekasēšana, kamēr nav sakārtoti visi iepriekšējie sūtījumi. Mēs šobrīd gaidām 5 sūtījumus - visiem statuss mistisks. Arī par pasta indeksu melīga informācija, ka esot nepareizs, tāpēc atgriezts terminālī. Zvanu centrs bezjēdzīgs - tur neviens neko nevar palīdzēt un labot, tikai nodot informāciju. Turklāt apsola katru reizi, ka rītdien noteikti piegādās sūtījumu, kas ir meli, lai vienkārši tiktu vaļā no klientiem. Uz mājas lapā iesniegto ziņojumu - atbildes vispār nekādas. Acīmredzami netiek galā, bet turpina iekasēt naudu par jauniem sūtījumiem!

D DPD Support Ответ от представителя 15.02.2021

Sveicināti!

Lūdzam norādīt izsekošanas numurus, lai varam pārbaudīt gan kolēgu sniegto informāciju, gan arī Jūsu sūtījuma statusu.

Paldies!

DPD

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы