РешеноDPD - Slikts serviss
Pirms nedēļas pasūtīju paciņu no Monki mājaslapas un atzīmēju Dpd saņemšanas punktu. Šodien, mēģinot izsekot, ieraugu, ka drīz jau paka būs klāt, bet pēc trim stundām viss izmainās un parādās ziņa - sūtījumu neizdevās piegādāt. Neesmu saņēmusi nevienu zvanu vai ziņu par to, kāpēc tas noticis. Ja pati neapskatītos, neko neuzzinātu.
Uzrakstīju sūdzību, cerams, ka kaut kas mainīsies, bet pagaidām ziņu neesmu saņēmusi.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Paldies, sūdzību atsaucu, jo tomēr vakar situācija atrisinājās un paku saņēmu.
Situācija tika atrisināta tādā veidā, ka sazvanīju DPD kontakttālruni un beidzot saņēmu atbildi, ka DPD pakomāti sabojājušies un nevarēja ne ielikt, ne izņemt paciņu.
Darbiniece ar ko runāju, paskaidroja, ka situācija tiek risināta un, iespējams, jau vakarā viss strādās. Kā arī saņēmu atbildi e-pastā uz iesniegto pieprasījumu pēc papildus paskaidrojumiem, kāpēc manu paciņu nevarēja piegādāt.
Ap 17:00 saņēmu ziņu un devos izņemt paciņu.
Комментарии (1)
Es paku gaidu jau 10 dienas, zvanīt nav vērts, jo tur izstrādāta standart atbilde, NODOSIM INFORMĀCIJU ATBILDĪGAI PERSONAI UN JUMS ATZVANĪSIM. Tā atzvana kopš 5-dienas. kopš 26 dat. vadā šurpu turpu (vizina)