DPD - Slikts serviss
29.01.21 tika saņemta Sms ka sūtījums 05757953787147 tiks piegādāts tuvākajās dienās un kā nepiešamibas gadījumā varu mainīt piegādes datus, mainīju piegādes uz piegādi paku bodē Rīga, Ziepniekkalna iela 9. Rezultātā pēc izsekošanas datiem paciņa ir piegādāta paku bodē bet nekādu sms par to ka tas tika veikts pluss pin kods tas saņemšanai nav. Izsekošanā ir rakstīts ka paziņojumu nebija iespējams nosūtīt, gribētos zināt kāpēc ja jau visi dati ir norādīti pareizi un pirmais paziņojums tika atsūtīts, kas tad notika vēlāk, pēkšņi pazudis man telefona numurs, vai kas? Vai tiešām man jābūt gaišreģei un man telepātiski ir jāzina ka paciņa ir piegādāta? Ja jūs man nesūtat izziņu ka man ir jāuzzin ka man jāizņem sūtījumu? Gribētos skaidrojumu par šo situāciju un saņemt tomēr pin kodu šim sūtījumam lai kārtējo reizi nav jālūdzas lai man atdot sūtījumu ar pasi.
Sveicināti!
Ziņojam, ka viens no sūtījumiem ir piegadāts izveletajā punkta un ir nosūtīta nopieciešamā informācija sūtījuma izņemšanai. Otrs sūtījums joprojām atrodas DPD terminālī un tuvako dienu laikā tam ir plānota piegāde.
Pateicamies par sapratni!
Ar cieņu,
DPD
Nekāda ziņa ne epastā ne SMS veidā netika saņemta, lūdzu nesniegt nepatiesi informāciju.
Tas ka sūtījums ir piegādes punktā uzzināju no jūsu mājas lapas izsekošanas sadaļā, bet nekudus paziņojumus no jums neesmu saņēmusi.
Sveicināti!
Lūdzam pārbaudīt e-pasta le******@inbox.lv spama vai mēstuļu mapi, jo 30.01. ir nosūtīts e-pasts ar PIN kodu pakas izņemšanai.
Paldies!
DPD
Добавить комментарий