DPD - Slikts serviss
Ļoti lēna piegāde, pagājušas jau 9 dienas, sūtījums vēl joprojām nav saņemts pierīgas robežas. Tajā pat laikā omniva atsūtīja 3 dienu laikā ieskaitot brīvdienas. Šodien 01.02. Sūtīja izsekošanas lapā redzams, ka kopš 27.01. Nav notikusi nekāda virzība. Savukārt līdz 27.01. Sūtījums nezināmu iemeslu dēļ tika izsūtīts un pēc tam atgriezts atpakaļ terminālā.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Labdien!
Sūtījums ir piegādāts izvēlētajā DPD Paku Skapī.
Ar cieņu,
DPD
Комментарии (3)
Saprotu, es arī jau vairākas reizes ilgi gaidu. Paši pasaka laiku, bez iespējas sazvanīt utt. un vnk neatbrauc. :D Pēdējā reizē atbrauca ātrāk un negribēja gaidīt, kamēr atbraukšu. Tur jau bez paaugstinātiem toņiem nereāli saņemt savu sūtījumu.
Pilnībā piekrītu. Cenšos arī saņemt paku no 27. janvāra. Komunikācija -0, informācija - 0, paku skapis esot noslogots. Kas ir darīts, lai klients dabūtu savu paku - nekas. Konsultanti pat nepiedāvā alternatīvas tavai paku saņemšanai. Ko dara vadība, risina šo problēmu? Drūmā realitāte.
Labdien!
Lai varētu pārbaudīt sūījuma statusu, lūdzam Jūs, norādīt DPD sūtījuma numuru, pievienojot to komentārā vai arī atsūtot ziņojumu.
Ar cieņu,
DPD