DPD - Slikts serviss
Šausmīga apkalpošana! 06.01.2021 izsūtīju paciņu ar Dpd pakomāta starpniecību. Pēc izsekošanas numurs var redzēt, ka paciņa bija piegādāta uz noteikto paku bodi, bet saņēmējs nebija saņēmis īsziņu. Pēc vairākiem mēģinājumiem, 19.01.2021 izdevās sazināties ar Dpd. Saņēmu atbildi, ka paciņa ir paku bodē un saņēmējam tikko nosūtīja par to īsziņu. Vēlāk saņēmējs man uzrakstīja, ka viņai atnāca kods, bet adrese ir nevis Pērnavā iela 78, bet Pērnavas iela 18, kur Dpd paku bodes nemaz neeksistē. Viņa tomēr aizgāja līdz Pērnavas ielai 78, bet tajā paku bodē paciņas viņai nebija. Tagad visādos veidos mēģinu sazināties e-pastos, gan facebook komentāros (tos ļoti ātri izdzēš ārā) , bet viņi vienkārši mani ignorē un nesniedz nekādu atbildi, bet sazvanīt viņus vispār nav iespējams. Pagāja jau 3 nedēļas.
Labdien!
Lai identificētu konkrēto sūtījumu un sniegtu Jums oficiālu atbildi par sūtījuma statusu, aicināsim Jūs aizpildīt pretenzijas pieteikuma formu mūsu mājaslapā - https://www.dpd.com/lv/lv/noteikumi/pretenzijas-pieteikums/.
Paldies par sapratni!
Ar cieņu,
DPD
Добавить комментарий