РешеноDPD - Slikts serviss
Gaidu dāvanu/sūtījumu no ārzemēm. 4.01 vakarā man atnāk ēpasts, ka sūtījumu nevar piegādāt, jo nav telefona nr. , jāprecizē adrese. Sūtu ēpastu ar savu tel. Nr.. , adresi, durvju kodu!
5.01 man atbild: paldies, ka sazinājāties, informācija ir precizēta, piegāde plānota tuvāko darba dienu laikā.
7.01 darba dienas vidū man zvana kurjers un Saka, ka esot klāt. Pa 1 minūti paspēt no darba uz mājām es nevaru, tāpēc kurjers apsolīja, ka piegāde būšot rīt pēc 16: 00.
8.01 (piektdiena) - ne zvana, ne informācijas sūtījuma izsekošanas vietnē internetā. Paka, laikam, visu dienu bijusi noliktavā.
9.01 - man neviens nav zvanījis. Vakarā internetā lasu, ka bija mēģinājums piegādāt sūtījumu, bet neesot durvju koda vai telefona. Bet es vēl 4.01 šo informāciju nosūtīju dpd.
Pirmdien būs 7 dienas, kad sūtījums atrodas Latvijā. Ja sūtījums tiks uzreiz pirmdien no rīta atgriezts atpakaļ ārvalstīts, es vispār nesaprotu, kas viņiem ofisā notiek.
Labdien!
Vairāku apstākļu sakritību un arī saistībā ar pieaugošo apjomu DPD termināļos Jūsu sūtījuma piegāde netika nodrošināta standarta piegādes laikā.
Tomēr, pēc pieejamās informācijas, 11.01.2021 sūtījumu izņemsiet DPD terminalī.
Patiesi atvainojamies, ka sūtījuma piegādes kavējumi ir sagādājuši neērtības!
Ar cieņu,
DPD
Šodien atbraucu uz DPD galveno terminālu pati, lai nav problēmu ar kurjeriem. Pēc vairākām stundām sūtījumu tomēr saņēmu.
Комментарии (1)
Šodien atbraucu uz DPD galveno terminālu pati, lai nav problēmu ar kurjeriem. Pēc vairākām stundām sūtījumu tomēr saņēmu.