РешеноDPD - Slikts serviss
Paredzamā diena pakas sanemšanai 29.decembris, uz mājām. Cilvēks sēž visu dienu mājās, nu jau plkst. rāda 18:44 un joprojām nav ne ziņas, ne miņas. Skatoties online lapā, joprojām rāda piegādes dienu 29.decembri. Zvanot uz informatīvo tālrunu, 15.min. laikā tā arī neizdevās sadzirdēt dzīvu cilvēku. Cik zināms, kurjers, tomēr, iepriekš piezvana un provizoriski pasaka laika intervālu, kad varētu ierasties, bet tikai ne šoreiz. Pilnīga neziņa un no DPD pilnīgs klusums. Tāda attieksme nav normāla.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs atsūtīt sūtījuma numuru un situācijas aprakstu uz [email protected] vai arī nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru.
Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa
Labdien! Paldies par atsaucību! Papildinot situācijas izklāstu, varu piemetināt, ka sūtījumu izsekošanas sadaļā norāde par piegādes datumu bija pazudusi, bet piegādes statusā izmaiņu nebija. Pakas numurs: 05737583494199.
Cerot uz priecīgām ziņām,
cieņā
Vilnis
Sveicināti!
Paldies, ka iesūtījāt izsekošanas numuru.
Sūtījumam šodien ir paredzēta piegāde un precīzāks laika intervāls Jums ir nosūtīts sms un e-pasta veidā.
Patiesi atvainojamies, ja sūtījuma piegādes kavējumi ir sagādājuši neērtības!
Ar cieņu,
DPD
Paldies! Veiksmīgu Jauno gadu un cerībā uz labu sadarbību! Cieņā, Vilnis
Saņemta informācija par piegādes laika intervālu.
Paldies!
Комментарии (1)
Piekrītu, tāda attieksme no cilvēkiem nav normāla, visur ir pateikts, ka kurjeri ir pārslogoti un piegādes var aizkavēties, bet laikam daudziem cilvēkiem (sūdzības autoram) pārāk gludas smadzenes, lai to saprast.