DPD - Slikts serviss
Pēc vairāk kā nedēļu gaidītas paciņas no interneta veikala kuram norādīta piecu dienu piegādē sazinājos ar Dpd, lai noskaidrotu kur ir mana paciņa. Izrādās, ka paciņa ir noliktavā un ir norādīta neprecīza informācija tādēļ viņa tur stāv. Var gadīties visādi, precizēju informāciju un Sola paciņu piegādāt nākamajā dienā. Nākamajā dienā atnāk ziņa no Dpd, ka man jāprecizē saņēmēja informācija, izdaru to atkal un saņemu ziņu ka paciņa tiks piegādāta rīt t. I šodien. Nesaņēmu sms un rakstīju Dpd vai varētu precizēt saņemšanas laiku uz ko saņēmu atbildi, ka esot notikusi kārtējā tehniskā problēma, paciņa esot noliktavā un tiks man piegādāta rīt.
Es pilnībā saprotu, ka ir traks laiks piegāžu sakarā, bet tad nesoliet klientiem to, ko pēctam nevarēsiet izpildīt! Tagad domāju vai rīt man no agra rīta jāuzraksta sava saņēmēja informācija un jāatgādina, lai paņem arī manu paciņu.
Labdien!
Vairāku apstākļu sakritību un arī tehnisku sistēmas nepilnību rezultātā Jūsu sūtījuma piegāde netika reģistrēta paredzētajā datumā.
Sūtījuma piegāde tika veikta šodien 26.11.2020.
Patiesi atvainojamies par sūtījuma piegādes kavējumiem!
Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa
Добавить комментарий