www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD - Slikts serviss

Pasūtīju preci no Lietuvas, kuru no pārdevēja paņēma Dpd kurjers, kad bija pagājis kāds laiciņš, sāku interesēties, kur ir mana prece. Izrādījās, ka prece 1 dienā atbraukusi uz Latviju un tad 14 dienas (nav jau ilgi, divas nedēļas) vienkārši guļ Jelgavas Dpd terminālā. Problēma esot tajā, ka prece nelienot skapītī (par ko man ir pamatotas šaubas, automašīnas amortizators) . Sazinājos ar tā saucamo klientu atbalsta dienestu (nu tā vismaz viņi to sauc) un man kā tādās Holivudas filmās kaut kāds cilvēciņš mēģināja "samest makaronus" aiz ausīm, ne uz vienu konkrētu jautājumu atbilde netika sniegta, vispārīgas frāzes, nekāda problēmas risinājuma. Pats piedāvāju savākt preci (prece Dpd Jelgavas terminālā, esmu no Jelgavas, piegāde bija plānota uz Jelgavu) , bet nekā, tā tās lietas nedarās, vajag radīt ilūziju un imitāciju, ka tas viss ir nenormāli sarežģīti. Uz jautājumu - preci pieņēma Dpd kurjers, ja prece neatbilst gabarītiem, vai izmēram, kāpēc kurjers to pieņēma, atbilde nettika sniegta, atbilde apmēram tāda, nu tas ir Dpd Lietuva, nezinām. Uzrakstīju uz Dpd centrālo e-pastu, cerot, ka vismaz kāds Dpd ir ieinteresēts reālajā darbā, bet nekā, cerība, nu saprotiet, kas ir. Ar mani sazinājās vecākā klientu apkalpošanas speciāliste un turpināja to pašu veco dziesmu ar vispārīgām frāzēm. Uz manu norādi, kāda starpība - Lietuvas, Latvijas Dpd, reakcija nebija. Dpd vecākās klientu apkalpošanas speciālistes ieteikums vispār bija grandiozs un fascinējošs - man kā klientam ir jāsazinās ar pārdevēju, lai tas akceptē man tiešu preces izsniegšanu (interesanti, vai nosūtot man preci, mērķis bija to nosūtīt glabāšanai terminālā, pie tam, preci taču pieņēma Dpd kurjers Lietuvā) , bet pats grandiozākais ieteikums bija finālā - man kā klientam, jāsazinās ar Dpd Lietuva, lai risinātu šo situāciju (Dpd politika, katrā valstī Dpd darbojas autonomi un klienti paši sazinās ar viņu kolēģiem citās valstīs un risina viņu kļūdas) , vienkārši teicams serviss, Dpd rūpe ir iekasēt naudu, bet tālāk, visas rūpes problēmu gadījumā ir uz klientu, lieki piebilst, ka turpmāk pie jebkuras mazākās iespējas izvairīšos izmantot šo servisu, kaut vai pārmaksājot citam, atbilstošas kvalitātes servisam.

28.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от DPD Ответ от представителя 29.05.2020

Labdien!

Gadījumos, kad sūtījumam, uz DPD Paku Skapi, ir pārsniegts izmērs, DPD veic saziņu ar nosūtītaju un informē par neatbilstībām sūtījuma izmērā. Tālāko komunikāciju nosūtītajs, Jūsu gadījumā uzņēmums Lietuvā, veic ar Jums. Ja nekāda informācija no nosūtītaja nav ienākusi, lūdzam Jūs sazināties ar konkrēto uzņēmumu, lai varētu operatīvi saņemt sutījumu Jums ērtā adresē.

Paldies!

Ar cieņu,

DPD Kvalitātes nodaļa

Комментарии (4)

S sgv 28.05.2020

Vajadzētu aprakstīt situāciju angļu valodā un nosūtīt informāciju uz pašu galveno ofisu. Lai paskatās kā viņu zīmols tiek diskreditēts ar nemākulīgu un kaktu kantora cienīgu rīcību.

T Traktors Mersedess 28.05.2020

Jā, man arī bija tāda doma, jo tomēr nav normāli, ka viens zīmols katrā valstī darbojas pats pēc savas izpratnes un trenkā klientus, lai tie sazinās ar viņu kolēģiem citā valstī. Šeit gan gribu piemetināt, ka jautājot pārdevējam, par to, kur ir prece, viņš atsūtīja izsekošanas numuru, jautāja Lietuvas DPD un pat Lietuvas Dpd man e-pastā uzrakstīja vēstuli, ka mēģinās noskaidrot no savas puses, kur prece palikusi Latvijā (noteikti, attieksme bija korektāka, kā Latvijas DPD), nu vienīgi, rezultāta tāpat pagaidām nav (rit otrā diena), bet kā jau teicu, Lietuvas Dpd attieksem nebija, kā Latvijā - tava problēma, visi citi vainīgi, mēs vispār neko nezinām un negribam zināt.

T tele2 nidejs 28.05.2020

Tas amortizators pieskrūvēts pie plaukta..plaukts pie pusass..pusass pie 18 colla diska..kam savukārt apkārt vēl riepa..un vnk neiet plauktā.

Z Zalabise420 28.05.2020

Smieklīga sūdzība. Vainot DPD pie tā, ka viņu skapīši ir par mazu. Tavai zināšanai, sūtot no e-veikaliem vai kā, preces, izsūtītājam ir jāziņ, līdīs paku skapī vai nelīdīs. Tas nav DPD uzdevums to zināt. Viņi veic piegādes. Otrs, kad DPD veic piegādi un saprot, ka skapī prece nelien, tiek nosūtīta informācija par šo problēmu preces izsūtītājam, nevis saņēmējam. Un tad izsūtītājs procesu virza tālāk. Šajā situācijā, sūdzība priekš DPD ir nepamatota un sūdzību vajag sniegt preces izsūtītājam.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы