www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss, bez komunikācijas, pašdarbība

РешеноDPD - Slikts serviss, bez komunikācijas, pašdarbība

7. Jūlijā izsūtītājs no ārzemēm nosūtīja paku ar dpd.
21. Jūlijā, pārbaudot pakas izsekošanas nummuru, tika konstatēts, ka tā ir pāradresēta. Līdz šim izsekošanas sistēma visu laiku uzrādīja, ka paka atrodas šķirošanas centrā. Statusa par neveiksmīgu piegādi nebija. Sazinoties telefoniski, tika noskaidrots, ka tā ir aizsūtīta atpakaļ nosūtītājam, neveiksmīgas piegādes 14. Jūlijā un tālāku darbību nesekošanas dēļ. Neviens zvans no nezināma nr. 14. Jūlijā nav ticis saņemts, kā griezumā tiek klaji melots par pakas piegādes mēģinājumu 14. Jūlijā. 13. Jūlijā ir bijuši 2 nezināma numura zvani no rīta ar 10 min. Intervālu. Izskatās, ka tas arī tiek traktēts kā neveiksmīgas 2 piegādes.

Nekāda komunikācija par pakas piegādes dienu un laikiem, kā arī par neveiksmīgu piegādi, nav veikta. Nav saņemti ne sms, ne e-pasti, ne pienācīgi dašādās dienās veikti telefona zvani. Līdzšenējā pieredzes rezultātā no dpd tika gaidīts sms, kur arī tiktu izmantota pāradresācija uz pakomātu, kā arī sms ļautu būt lietas kursā, ka paka ir nodota piegādei.

Sūtījuma izsekošanas lapa neuzrādīja statusu par to, ka ir bijusi neveiksmīga sūtījuma piegāde kā arī tajā nav bijis iespējams jēl kādā veidā mainīt piegādes adresātu vai vietu.
Https://www.dpdgroup.com/lv/mydpd/my-parcels/incoming - darbojas pavirši un neuzrāda pakas reālos statusus. Balstoties uz šo sistēmu, nebija iespējams veikt pakas pāradresāciju, kā arī no sistēmas tika secināts, ka paka atrodas šķirošanas punktā un nav tikusi nodota piegādei.
Izekošnas numurs: 05132076811517

Dpd web lapas kontaktu forma tika iesniegta sūdzība par gadījumu un lapā atrunāto 2 darba dienu laikā nav tikusi saņemta atbilde, kas vēl papildus apliecina uzņēmuma paviršo darbību un attieksmi.

Iznākumā, pārdevējam paka būs jāsūta atkārtoti, kā arī kopistiksais piegades laiks sastādīs 1 mēnesi. Ja Dpd vēl nekompensēs atkārtotu pakas sūtīšanu, tad šo var uzskatīt par apzinātu krāpšanu un pēc kopistiksajiem komentāriem, izplatītu uzņēmuma praksi.

26.07.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от DPD Support Ответ от представителя 26.07.2023

Labdien!

Patiesi atvainojamies, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze sadarbībā un komunikācijā ar DPD!

Sūtījums tika nodots uz piegādi 14.07., diemžēl kurjeram nebija pieejams Jūsu tālruņa numurs, adresē kurjers zvanīja domofonā, taču durvis netika atvērtas, tāpēc sūtījumu neizdevās piegādāt.

Izsekojot sūtījumu portālā, ir redzams, ka 14.07. tas tika nodots uz piegādi un atgriezts atpakaļ terminālā pēc neveiksmīgās piegādes. Ja sūtījumam ir bijusi neveiksmīga piegāde, pēc tā atgriešanas terminālā izmaiņas vai pāradresāciju caur portālu nav iespējams veikt.

Diemžēl vairāku apstākļu sakritību un arī tehnisku sistēmas nepilnību rezultātā Jums netika nosūtīta informācija par sūtījumu.

Sūtījums šobrīd ir atgriezts nosūtītājam, tāpēc aicinām sazināties ar nosūtītāju un vienoties par sūtījuma atkārtotu izsūtīšanu, ja tas vēl ir aktuāls.

Atvainojamies, ka radušās kļūdas rezultātā ir sagādātas neērtības!

Ar cieņu
DPD

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 15.10.2023

Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.

A

Комментарии (1)

N Neapmierināts2023 11.08.2023

Arī man 10.augustā bija līdzīga pieredze, kad kurjers manā acu priekšā apbrauca loku pa stāvlaukumu un aizbrauca. Ieraudzīju viņu pa logu, noskrēju lejā, bet viņš pat nepiestāja un aizbrauca. Lieki piebilst, ka nekāda zvana nebija, bet izsekošanā ierakstīts -ka neveiksmīga piegāde. Dusmas! Jo paka bija svarīga no oficiālā SAMSUNG dīlera LV.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы