www.sudzibas.lv DPD Slikts piegādes serviss

DPD - Slikts piegādes serviss

Pakas piegāde bija plānota 17.03. , nomainīju to uz 18.03. , tomēr kurjers tā arī neieradās, patvaļīgi izdomājot piegādāt paku 22.03. , tā kā šajā dienā manis nebija mājās biju spiesta pārcelt piegādi uz 24.03. Šoreiz kurjers neieradās vispār un līdz pat šai dienai 31.03. Manas pakas nav atvestas. Dpd sazvanīt nav iespējams un arī uz e-pastiem netiek sniegta atbilde. Pakas rādās terminālī, ar pamattekstu, ka tās neesot bijis iespējams piegādāt, kas nav taisnība, jo piegāde tika gaidīta, bet kurjers tā arī neieradās.

31.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от DPD Support Ответ от представителя 31.03.2021

Labdien!

Informējam, ka pieaugot sūtījumu apjomiem DPD termināļos, sūtījumu piegādes var kavēties. Tādēļ atvainojamies, ka sūtījuma piegāde netiek nodrošināta standarta piegādes laikā un kavējums Jums ir radījis papildus neērtības!

Pēc pieejamās informācijas sūtījuma piegāde ir reģistrēta tuvāko darba dienu laikā. Lūdzam Jūs sagaidīt sms ziņojumu par sūtījuma piegādes laiku.

Ar cieņu,
DPD

Дополнено SilvaEdīte 31.03.2021

Diemžēl izskatās, ka manas pakas šodien ir aizsūtītas atpakaļ veikalam bez manas piekrišanas, jo no pakām atteikusies neesmu. Tas ir ļoti slikts serviss, ja jūs no sākuma paku nepiegādājat un pēc tam man nezinot no viņas atsakāties un aizsūtat to atpakaļ.
Šādi bija paku nummuri - 05815049414534, 05815049415410, 05815049415699. Varbūt ja nejauši vismaz kāda no viņām jums tomēr aizķērusies noliktavā, tad lūdzu piegādājat to man, nevis aizsūtat atpakaļ.

S

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы