DPD - Sliktākais serviss!
Veicu pasūtījumu no firmas, kas izmantoja dpd kurjera pakalpojumus uz pakomātu.
Jau ir 5 diena un paka vēljoprojām nav ievietota pakomātā. Kopumā ar visu izsūtīšanu, gaidu jau 6 dienas.
Sūtījums bija kā pasūijums klientam. Šī iemesla dēļ kavējas mana uzņēmējdarbība.
Zvanot uz klientu apkalpošanu tiek stāstīti dažādi varianti. Pieteicu, ka lai nosūta uz jebkuru pakomātu, kas atrodas tuvumā, teica, ka nodos info kurjeram, bet nekas nav darīts, un pienāk kārtējā ziņa, ka nav iespējams piegādāt.
Zvanu atkal, un Saka, ka nevar pārvirzīt uz citu pakomātu. Tagad pieteicu, lai sūta uz jebkuru pick-up punktu un lai risina situāciju. Un atkal nekā. Paka vēljoporjām stāv noliktavā un nekas netiek kustināts.
Saprotu, ka neesmu vienīgais cilvēks, kurš pasūta preci ar dpd starpniecību, bet nav tā, ka viņi nevar atrisināt šādas situācijas jau laicīgi, jo šis viss ir sācies jau no 2020. Gada decembra. Un
saprotu, ka veljoporjām ir pārslodze, bet šis jau ir pāri visam. Tiešām nevar izdomāt alternatīvas, kā to dara omniva, kas ar mikrobusiem stāv pie pakomātiem un cilvēkiem ir iespēja izņemt preci, pat ja ir pilni pakomāti?
Riebums un nekas cits, nekāda kompromisa!
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Добавить комментарий