DPD - Slikta piegādes kvalitāte
Pasūtīju internetveikalā mobilo tālruni Samsung U600, samaksāju un gaidīju piegādi. Internetveikals piegādi nodrošina ar SIA "DPD Latvija" (tas pats "Bizpak"). Atveda man laicīgi, taču, pirms iedot preci, kurjers lika man parakstīt dokumentus par sūtījuma saņemšanu. Paciņa bija ietīta melnā polietilēna maisā un notīta ar skoču, tā ka uzreiz attaisīt to nevarēja. Kad attaisīju, izrādījās, ka telefonam ekrāns ir saplēsts, arī pati kastīte, kurā tas atradās, bija samīcīta. Kas tad bija darīts ar to sūtījumu, ja rezultātā caur iepakojumu saplēš telefonam ekrānu?! Zvanīju kurjeram, kurš man to piegādāja, bet viņš atteica, ka bojāta prece nav viņa darīšana, viņš tikai piegādā un nekādus dokumentus (sūdzību vai aktu) par bojāto preci viņš no manis nepieņems - lai sūdzos firmas vadībai. Uzrakstīju sūdzību gan veikalam, gan kurjerdienestam. Gaidu atbildi.Ļautiņi, uzmanieties, pārbaudiet preces pirms saņemšanas un parakstīšanās! Un ja kas - sitiet kurjeram :)
Комментарии (12)
Piekrītu, Bizpak kurjeri ir diezgan nelaipni.
Man sutijums no sis firmas ilgi kavejas un beigas sanemu nosmeretu un paburzitu. Blezi vini - Bizpak
Bet paskatīsimies no otras puses - Cik noprotu, ka kurjerpasts varēja nezināt kādā stāvoklī atdotd sūtījums kad paņēma, ja jau iepakots tā (menā plēvē un ar skoču). Varbūt viņš jau bija tāds!!! ;( nevajag uzreiz vainot pēc pirmās reizes... es gan esmu apmierināts :)
Tik nelaipna un nevižīga iestāde ! Sūtījumu no Lietuvas saņēmām dienu vēlāk - lai gan visi rekvizīti bija norādīti precīzi, kāda darbinieka kļūdas pēc sūtījums bija aizsūtīts uz citu pilsētu. Nekādas atvainošanās, kad zvanīju, solīja kompensēt. Bet, kad aizsūtīju oficiālu pretenziju, neviens neatbild, mēģina stāstīt, ka paši jau jūs nebijāt pareizu indeksu norādījuši. Klaji meli un pilnīga bezatbildība, cenšas savu neizdarību novelt uz klientu, fui !!
Neiesaku sadarboties ar šo kurjerfirmu. Pasūtījums tika piegādāts pēc diennakts kavēšanās, lai arī prece bija jānogādā Rīgas pilsētas robežās, bez brīdinājuma no kurjeru firmas puses par kavēšanos. Lai kurjerfirma vispār sāktu "kustēties", bija nepieciešams veikt vairākus zvanus firmai, no kuras prece tika pasūtīta, kā arī pašiem kurjeriem vajadzēja vairākas reizes zvanīt. Kurjeri pat neatvainojās, bet pēc tam, kad piedraudējām preci neņemt un par to nemaksāt, sarunās pavīdēja teksti, ka "mēs varētu sadarboties". Kā tad, maksā tādu smuku naudu, un klientam vēl jāsaprot kurjerdienesta neizdarīgums??
Tā kā man vīrs stŗādā par kurjeru, šai firmā---tikai citā rajonā. Tad esmu lietas kursā, kā notiek piegāde--esmu arī līdzi braukusi------kurjera pienākums ir izvest pienākošās pakas, un piegādājot tās, ir pretim jāsaņem klienta paraksts par paku.Tas ir tas pats, kas pasts----pasts piegādā -izsniedz-jūs parakstaties, bet par pakas saturu ne pasts, ne kurjera firma neatbild---ja nav redzamas tiešas, viņu vainas pierādījumi.Tāpēc pēc pakas atvēršanas ir jāgriežhas pie firmas, pie kuras jūs preci pasūtījāt ----un internet veikali, tas jau sen pierādīts, ka nav tas uzticamākais, caur kuru pasūtīt preci.Viņi var ielikt bojātu preci un novelt vainu uz citu. Tāpat ir ar VIASAT ---tās bija tīrās šausmas, kā viņji strādā---cilvēks atsakās--bet kurjers dabū vest vienam un tam pašam cilvēkam nez cik reizes to VIASAT antenu--aizsūta prom, ka cilvēks atsakas, bet nākam nedēļ tas atkal klāt-un jāved ir.Vienkārši VIASAT iedomājas, ka beidzot cilvēkam apniks un paņems...a tas viss uz kurjera pleciem .Bet kurizoriskākais ir tas, ka,
cilvēks pasūta to VIASAT---un viņam pasaka, jums aizvedīs un uzstādīs--kurjers aizved--a klients liek uzstādīt, savādāk neņems-jo VIASAT tā ir solījis.
Ja velaties labu servisu izmantojiet musu pasu latviesu kurjerpastu I.D.Komercpast loti kvalitativs un atsaucigs uznemums, taupis jusu naudu un laiku, nebus problemas ar sutijumiem un piegades laikiem!!!
Mans vīrs arī strādā DPD un pati esmu braukājusi kopā ar viņu gan uz paku paņemšanu no klienta, gan piegādājot - kurjers jau nevar zināt, kas ar to pakas saturu noticis - kādu paku viņam terminālī iedod, tādu viņš arī ved. Ir viņiem jābrauc ne vienu vien reizi pie klienta tikai tādēļ, ka cilvēks piegādes brīdī nav uz vietas - vēl apbrīnoju, ka ir iespējams savākties un laipni parunāt ar klientiem. Nevajag uzreiz nomelnot visu uzņēmumu vienas negatīvas pieredzes dēļ - visi kurjeri nav tādi!
normali, man nau ko teikt
Sanemu paku, kura bijusi iepriekš atplēsta, bet noliktavā aizlīmeta. Pievienots necils bojājuma akts, kuram nepieversu uzmanību. Mājās uzdavinot puikam to paku vārda dienā izradijas, ka no pakas ir IZZAGTa puse satura.
Zvanot uz firmu mani faktiski pasūtija, ka kurjeram nekas nebija man jāsaka un es pats vainīgs- vareju nepieņemt sūtijumu.
Pirmo reizi sastopos ar šādu klaju bezkaunību. Nesadarbojaties ar DPD!
Ja paraksti papīru, pirms pārbaudi, tad vari palikt arī bez nekā beigās, jo parakstoties, apliecini arī to, ka preci esi pārbaudījis! Kurjeram tur tiešām nav daļas! Viņam iedod, viņš piegādā, PIRCĒJS PĀRBAUDA, paraksta, ka viss ok un šajā brīdī kurjera darbs ir galā. Ja prece nav kārtībā un pircējs atsaka un neparaksta, tad kurjers nogādā preci atpakaļ.
Nejauciet divas dažādas lietas.Kurjeram ir paka un adrese ar to viņa kompetence beidzas.Viņš nemaz nevar zināt kas ir tajās pakās ko pārvadā.Bet ja vēlaties iesniegt sūdzību tad Jums jāvēršas pie nosūtītāja.Mūsdienās visiem riskiem jābūt abdrošinātiem.Ja nevarat ar viņiem vienotie tad vērsieties Patērētāju aisardzības birojā.