DPD - Slikta pakalpojumu sniegšanas kvalitāte
Paku nav iespējams saņemt! Pēc pin koda ievadīšanas paku skapis uz displeja norāda, ka nevar atvērt nodalījumu, kurā atrodas paka. Zvanot uz tālruni 67387282, operators paskaidro, ka jautājumu risinās tikai 28.04.2025 — tas ir pēc divām dienām! Cilvēki mīļie, mūsdienu tehnoloģiju laikmetā dpd problēmas ar paku skapja darbības traucējumiem risināšanai nepieciešamas veselas divas dienas.
Labdien!
Lūdzam norādīt komentārā vai privātā ziņā sūtījuma numuru, lai varam veikt piegādes apstākļu pārbaudi un sniegt Jums atbildi.
Ar cieņu,
DPD
Комментарии (2)
Sakarā ar šo absurdo situāciju izsaku savu neapmierinātību ar DPD uzņēmuma sniegto pakalpojumu, jo tā nav pirmā reize, kad DPD Paku Skapis Rimi Gulbene, Blaumaņa ielā 24, 4401 Gulbene vai nu nevar atvērt durvis, lai saņemtu paku, vai aizvērt durtiņas pēc pakas saņemšanas. Lūdzu, atrisiniet šo nepatīkamo situāciju maksimāli ātri un saprotiet, ka cilvēki plāno savu laiku. Jūsu uzņēmuma nespēja nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu liek rakstīt atsauksmi portālā 'Sūdzības.lv'.
Papildināts. 27.04.2025, atkārtoti saņēmu īsziņu no DPD par to, ka sūtījums gaida izņemšanu. Sakarā ar šo saņemto īsziņu sazvanīju DPD palīdzības dienestu, un tur esošais speciālists, dodot padomus, kur un kā rīkoties, palīdzēja atbrīvot paku termināla durvis, un paciņu bija iespējams izņemt. Liels paldies šai palīdzības dienesta darbiniecei, kura atšķirībā no sava kolēģa bija ieinteresēta jautājumu risināšanā. Ja sākotnēji būtu saņemta atbilstošā informācija un norādījumi, ko darīt ar konkrētām pakomāta iesprūdušajām durvīm, tad šīs sūdzības te nebūtu.