DPD - Rupja attieksme
Šodien ļoti pārsteidza DPD kurjera negatīvā, nelaipnā attieksme. Kurjers zvanīja tikai brīdī, kad bija jau piebraucis pie adreses. Kad pateicu, ka esam izgājuši un varu būt pēc 15 minūtēm, un parasti kurjeri par piegādi brīdina iepriekš (arī veikalā, kur pasūtīju preci, bija informācija, ka kurjers zvanīs vismaz 30 min.pirms piegādes), kurjers ļoti rupji atbildēja, ka viņam ir 60 klienti dienā, un nav viņa pienākums kādam zvanīt. Preci šodien vairs nepiegādāšot, lai gaidot nākamo piegādi. Viss saprotams, bet attieksme, valoda un intonācija, strādājot ar klientiem, gan šim darbiniekam stipri jāpārdomā, jo tie laiki, kad jāpacieš rupja attieksme, manuprāt, sen jau pagājuši :) Ceru, ka ar DPD nekad vairs nebūs jāsadarbojas, un noteikti turpmāk izvēlēšos citu piegādātāju.
Комментарии (3)
220 kaut ko pirki? ko? GoodMan
Labdien!
Atvainojamies par radušos nepatīkamo situāciju. Lūdzu, atsūti savu vārdu, uzvārdu, piegādes adresi, pakas numuru un kontakttālruni uz e-pastu [email protected], lai varam atrisināt radušos situāciju.
Ar cieņu,
DPD
ahahah
uzreiz uz TU atbild
nu tie gan ir necienjas. jamet likums gar shiem DPD.
autora vieta es butu ielikusi sho visur, kur var, facebook, draugos, delfi
lai tiem DPD butu KAUNS