LV RU
www.sudzibas.lv DPD Problēmas ar pakas piegādi

РешеноDPD - Problēmas ar pakas piegādi

Pasūtījumu veicu 19.06.2020. Pasūtīju sev preci caur uzņēmumu SIA "tet" un izvēlējos piegādes veidu "Circle K - Pakomāts". 26.06.2020 man atnāca izziņa, ka preci nav iespējas piegādāt, jo adrese uz kuru piegādāt preci esot norādīta kā mājas adrese, bet apskatot sūtījuma informāciju, varēja skaidri un gaiši redzēt, ka adrese ir norādīta "Rīga, Paku Bode Circle K Iļģuciems". Kā šo var uzskatīt par mājas adresi?
Sazinājos ar dpd un viņi teica, ka šo preci uz paku bodi nevar piegādāt, jo esot jāparaksta līgums. Kāds līgums? Līgumu es parakstīju elektroniski. Uzzvanīju tet un teicu, ka ir radusies problēma ar preces piegādi, ko pasūtīju no viņiem. Izstāstīju situāciju un tet man atbildēja, ka nekādu dokumentu no viņu puses vairs nav jāparaksta. Tā arī neesmu ticis skaidrībā, kas šie ir par dokumentiem, ko es nevarētu parakstīt circle k paku bodē. Ok, es samierinājos, ka paku vajadzēs piegādāt uz mājām un likos mierā.
29.06.2020 uzzvanīju uz dpd un vienojāmies par piegādes laikiem. Par cik es strādāju darbā uz vietas un neesmu mājās, tad vienojos, ka paciņu man piegādās 30.06.2020 laika posmā no 18: 00-22: 00. Darbā man telefonu nav atļauts turēt kabatā un tādēļ viņš ir ielikts skapītī. Ap plkst. 14: 00 es apskatījos telefonu un ieraudzīju, ka man ir vairāki neatbildēti zvani un izziņa no dpd kurjera, ka paku nevar piegādāt, jo neviens viņam neatbild. Nu jā, tādēļ es arī ieliku laika posmu no 18: 00-22: 00, jo pa dienu nevaru atbildēt un neesmu mājās. Zvanīju uz dpd un viņi Saka, ka baigi dīvaini, bet varbūt kāda kļūda ir notikusi. Sarunāju paciņas piegādi rītdien laika posmā no 18: 00-22: 00, bet redzot kā notiek piegādes veikšana, tad nebrīnītos ja rītdien atkal pa dienu man atvestu paciņu un atkal netikšu pie viņas. Principā paciņas piegādi gaidu jau 6 darba dienas. Būtu bijis kaut mazais mierinājums ja kāds no visiem dpd cilvēkiem ar kuriem sazinājos un izstāstīju visu situāciju, būtu atvainojies par to ka dpd sagādā šādas neērtības. Esmu ļoti neapmierināta ar Dpd piegādi.

30.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от DPD Ответ от представителя 30.06.2020

Sveicināti!

Vairāku faktoru ietekmē, gan arī saistībā ar valstī esošajām brīvdienām, sūtījuma piegāde tiešām kavējās. Tomēr, esam informējuši kurjeru, lai sazinās ar Jums šodien - 30.06. - vakara laika posmā no 18:00 līdz 22:00.
Lūdzam Jūs sagaidīt kurjera zvanu, lai vienotos par sūtījuma saņemšanu.

Paldies par sapratni un atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa

Жалоба успешно разрешена Neapmirināts DPD klients 01.07.2020

Pēc sūdzības uzrakstīšanas, apmēram 1 stundas laikā ar manīm sazinājās DPD pārstāvji un atvainojās par radušos situāciju. Tika arī sarunāts kurjers, kurš man vakardien atveda manu preci.

Liels prieks par to, ka DPD ļoti ātri noreaģēja uz sūdzību un atrisināja problēmu. Būtu varējusi iztikt arī bez šīs sūdzības rakstīšanas ja DPD telefona operators būtu atrisinājis šo problēma brīdī, kad sazvanījāmies un norunājis kurjeru, kurš man atvestu preci vakarā nevis nākamajā dienā, kā man tika piedāvāts.

Paldies DPD personālam, kuri ātri noreaģēja uz sūdzību un atrisināja problēmu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы