DPD - Pretenzijas ir konkrēti par šo kurjeru
No rīta (8.23) tika saņemta sms par to, ka tiks piegādāts sūtījums no 8.00 - 18.00. Kurjers zvanīja 8.32. Esmu medicīnas persona un strādāju ar pacientiem. Līdz ar to uzreiz atbildēt nevarēju. Kurjeram atzvanīju 8.35, bet zvans tika noraidīts, zvanīju atkārtoti vairākas reizes, dažādos laikos, bet visi zvani tika noraidīti. Cerot saņemt sūtījumu atteicu pieņemšanu visiem pacientiem un devos uz mājām gaidīt sūtījumu. Visas dienas laikā pa reizei zvanīju kurjeram, bet zvans tika noraidīts. Sūtījumu šodien tā arī nesaņēmu. Zvanīju uz uzziņu tālruni, teica, ka kurjers darbu jau ir beidzis, lai gan sms bija norādīts, ka sūtījumu piegādās no 8.00 - 18.00. Un kā tad ir ar manu darba dienu, kas man apmaksās šo dienu kuru gaidīju kurjeru? Un vai man jāņem vēl viena brīva diena, jāatceļ visi pacientu pieraksti, lai cerētu sagaidīt kurjeru?
Pretenzijas ir konkrēti par šo kurjeru. Citi jūsu darbinieki nez kāpēc zvana vairākas reizes, ja nevar sazvanīt, vai vismaz atbild uz telefona zvaniem.
Labdien!
Vairāku apstākļu sakritību un arī tehnisku sistēmas nepilnību rezultātā Jūsu sūījuma piegāde kavējās un atbildes zvanu no kurjera nesaņēmāt.
Patiesi atvainojamies, ja saistībā ar kavēto piegādi, ir sagādātas neērttības!
Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa
Комментарии (2)
Kauns nav? Tādiem kā tu vispār nav vietas medicīnā! Vēl lepoties, ka savas sūda pakas dēļ atcel pacientu pierakstus. Kā zeme tādus nes?
Tajā SMS ir saite, kurā var mainīt piegādes datumu uz savu brīvdienu vai mainīt piegādes adresi uz kādu no n-tajiem DPD skapjiem, kur paciņu varēs izņemt sev izdevīgā laikā.