DPD - Piegāde
21. Decembrī manis izvēlētajā adresē (paku skapī) tika ievietota paciņa. Nesaņēmu kodu, tāpēc zvanīju noskaidrot kas par situāciju. Tika pārbaudīts telefona numurs, viss sakrita un solīja, ka atsūtīs kodu. Tas nenotika. Zvanīju pēc tam vēlreiz, atkal to pašu teica. Nākamā dienā atkal to pašu...
Pēc tam zvanīju pēc ziemassvētkiem, meitene teica, ka palūgs, lai kurjers paciņu pārliek citā nodalījumā un sms ar kodu atnāks automātiski uz manu numuru. Telefona numurs atkal tika salīdzināts ar norādīto. 4 stundas pēc zvana, paciņa tika izņemta no paku skapja un aizvesta prom, nevis pārlikta citā nodalījumā. Tālāk pēc pasūtījuma izsekošanas sapratu, ka tā tiek sūtīta atpakaļ nosūtītājam, bet pēc tam uzrādījās, ka sūtījumu neizdevās piegādāt. Kārtējo reizi zvanīju konsultantiem un man teica, ka viss kārtībā. Skapīši bija pilni un paciņu ieliks nākamreiz, kad būs kāds tukšs.
bet šodien, atkal pēc svētkiem, protams, ka paciņa nav ielikta skapītī, bet ir aizvesta atpakaļ uz termināli un uzrāda, ka ir: slēgts. Atkal zvanīju skaidrot, kas par lietu un teica, ka šobrīd nevaru saņemt sūtījumu utt. Un noteikti atzīmēs šo gadījumu un sazināsies ar mani (uz ko es lieku ļoti mazas cerības) sūtīju arī ziņu par šo situāciju uz Facebook (Messenger) ar cerību, ka tā ātrāk varēs atrisināt, bet, protams, ziņa tika izlasīta un neviens nav atbildējis vai sazinājies.
ļoti žēl, ka dpd nespēj laikā, pienācīgi reaģēt un atbildēt, risināt situāciju. Paciņu bija plānots saņemt ziemassvētkos, bet pat uz jauno gadu nevarēja atrisināt šo situāciju. Ceru, ka kādreiz tikšu pie viņas
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs atsūtīt sūtījuma numuru un situācijas aprakstu uz [email protected] vai arī nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru.
Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa
Добавить комментарий