DPD - Pasūtijuma nepiegādāšana
Nesaņēmu paciņu par kuru saņēmu sms ka konkrētā laikā piegādās paciņu, pēc sms saņemšanas man piezvanīja ari kurjers noprecizēt visu un es teicu ka es norādītājā laikā atradīšos savā norādītajā adresē un nav nekādu problēmu. Protams pienāca noradītais laiks un paciņa neatnāca, es saņēmu gan zvanu no kurjera gan sms par to ka paciņa tiks piegādāta bet to nesaņēmu, jo kā izrādās kurjers pats patvaļīgi ir nomainījis piegādes adresi lai gan tādās vajadzības nebija! Es konkrēti noradīju ka varēšu saņemt paciņu! Vēl vairāk pārsteidza kad paciņa neatnāca, + naktī pasūtījuma statusā paradījās info par preces atgriešanu, bet kādā sakarā ja neko nebiji mainījusi vai atteikusies no pakas saņemšanas! Nekad nav bijušas problēmas ar Dpd, bet šī reize pieliek lielu treknu punktu un turpmāk maksimāli izvairīšos no Dpd pakalpojumiem! Absolūts murgs, man nav problēmas pagaidīt paciņu ilgāk, mani tracina fakts ka saņemu info par to ka tik piegadāta paciņa es nosēžu majas gaidot paku un nekāda info ka kaut kas ir mainījies un paku nepiegādās, pie tam kurjers paciņai nomainīja piegādēs vietu uz pakomātu lai gan tas nav iespējams jo līdzi nāk līgums kas jāparaksta ko pats kurjers man arī pieminēja sarunā, totāla cilvēka maldināšana, Dpd ir pieejama kontaktinformāciju gan telefona nr gan e-pasti un viņi tos neizmanto lai komunicētu ar klientu ja kaut kas noeiet greizi, kāpēc man jāzvana jāprasa kāpēc paku nepiegādāja vai kāpēc tiek mainīti piegādes dati bez manas piekrišanas ja piegādes adresei nebija nepieciešama adreses maiņa, statusus un adreses maina kā pašiem iegribas! Nenormālas dusmas, nevienam neiesaku izmantot Dpd pakalpojumus!
Labdien!
Vairāku apstākļu sakritību un radušās sistēmas kļūdas dēļ Jūsu sūtījuma piegāde netika nodrošināta standarta piegādes laikā.
Ziņa par sistēmas kļūdu ir nodota DPD IT nodaļai.
Patiesi atvainojamies, ka sūtījuma piegādes kavējumi ir sagādājuši neērtības!
Ar cieņu,
DPD
Добавить комментарий