DPD - Neviens neatbild
28.03.2021. Pasūtīju kurjeru uz mājām, lai savāktu sūtījumu, ar opciju, ka atved pavadlapu. Pēc laika atnāk epasts, ka kurjers būs 29.03.2021. No 10.00 - 19.00. Atbrauc bez pavadlapas, Saka, ka neko nevar izdarīt uz ātro nevarēju nosaukt adrese kur jāsūta, jo atgriežu pirkumu no internetveikala, uz ko kurjers pateica, ka nav laiks gaidīt, lai zvanu uz info centru. Uz epastu un telefona zvaniem neatbild. Neticu, ka 24h laikā nevar atbildēt uz epastu, un sēdēt pa 20 min gaidīt uz telefona kad pacels arī nav vēlme.
Ja piedāvājāt tādu opciju, kā pavadlapu dabūt pie kurjera, tad esat tik laipni un darāt to. Man nav laiks, vēl vienu dienu sēdēt un gaidīt kurjeru, bet pirkums tuvākajās dienās jāatgriež.
Sveicināti!
Ziņojam, ka informācija ir nodota atbildīgajiem kolēģiem un uz šodienu 31.03.2021 ir izveidots jauns kurjera pieteikums.
Atvainojamies par sargātajam neērtībām!
Ar cieņu,
DPD
Добавить комментарий