DPD - Netur solījumu par piegādes dienu, zaudēts laiks
23.10.2020. , piektdienā, kurjers nespēja piegādāt sūtījumu, jo sūtītājs nebija norādījis telefona numuru kā dēļ kurjers nevarēja piezvanīt, lai noskaidrotu mājas durvju kodu.
Pēc zvana uz klientu atbalsta numuru tika precizēta trūkstošā informācija un piegāde tika atzīmēta uz pirmdienu, 26.10.2020. Zvana laikā man vairākkārt tika jautāts, vai es tajā dienā būšu mājās, lai saņemtu paku. Pakas saturs bija nozīmīgs, par tās sūtīšanu tika samaksāti vairāki desmiti eiro. Tika pakārtota visa diena, lai varētu to saņemt.
Pirmdienā, 26.10.2020. , atkārtoti sazvanot klientu atbalstu plkst 11.20, jo redzot pēc izsekošanas, ka paka joprojām atrodas terminālā, radās šaubas, ka pirmdien man to piegādās.
Klientu atbalsts atbildēja, ka radās grūtības un paka netika ielikta busā, līdz ar to piegāda ir pārcelta atkal uz nākamo dienu.
Rezultātā ir veltīgi izšķiests laiks.
Ja dpd rūpētos par klientiem, būtu iespēja tādas "aizmirstās" pakas savākt atkārtoti dienas laikā no noliktavas un piegādāt atkārtoti, ņemot vērā, ka fakts par aizmirsto paku ir konstatēts vēl pirms pusdienlaika. Vai vismaz atļaut klientam pašam atbraukt uz noliktavu un saņemt paku personīgi.
Ņemot vērā daudzās sūdzības par dpd, man radās priekšstats, ka Latvijas filiāle tik tiešām ir haotiska un klientiem pretīm nenākoša.
Labdien!
Vairāku apstākļu sakritību un arī tehnisku sistēmas nepilnību rezultātā Jūsu sūtījuma piegāde netika reģistrēta uz 26.10.
Tomēr, pēc pieejamās informācijas jauna piegāde reģistrēta uz rītdienu 27.10. un kurjers tiks informēts gan par Jūsu telefona numuru, gan arī durvju kodu.
Patiesi atvainojamies, ka radušās kļūdas rezultātā ir sagādātas neērtības!
Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa
Комментарии (2)
Sūtītājs ir vainīgs, jo viņš nenoradīja telefonu un tad kurjers būtu sazvanījis. Man ar DPD ir tikai vienīgi un pozitīvas attieksmes, jo darbinieks atbrauc laicīgi un piegāda pakas. :)
Taisnība, bet, kā rakstīju, esmu vēlak pats sazvanījis, uzzinājis problēmu un norādījis trūkstošos datus, ko DPD lūdza un tika nozīmēta diena, kad tiktu veikta piegāde uz mājām.
Piegāde netika veikta, DPD sazvanīts, viņi atzīst savu kļūdu un atkal tiek nozīmēts jauns piegādes datums.