DPD - Nesaņemts sūtījums par kura iespējamo atrašanu un atgūšanu dpd nesniedz informāciju, kā tiek solīts
3.11.2021. Netika piegādāta sūtījums/prece no aliexpress (no Francijas) , jo kurjers 3min laikā mani nevarēja sazvanīt. Pakas nr.04051101663190 pārbaudot dpd mājas lapā uzradījās 2.12.2021. , ka atrodas termināla, aizpildīju formu, ka vēlos saņemt paku, rakstīju e pastu uz dpd 03.12.2021. , 6.12.2021. , 7.12.2021. , 8.12.2021. , 10.12.2021. , kā arī zvanīju. Atbilde - noliktava nav atbildējusi par sūtījumu. Aizpildīju 10.12.2021. Dpd firmu, ka vēlos izņemt sūtījumu Ulriekstes iela 8a, atbildes nav, vēlos saņemt savu sūtījumu.
Labdien!
Sūtījuma statuss pašlaik nav noskaidrots.
Tādēļ, aicinām Jūs papildus sazināties ar preces nosūtītāju, lai informētu,ka paka 04051101663190 nav saņemta.
Nosūtītājs no savas puses veiks pieprasījumu DPD.
Pateicamies par sapratni!
Ar cieņu,
DPD
Комментарии (4)
Komunikācija tiešām nav šī uzņēmuma stiprā puse. Uz epastiem neuzskata par vajadzīgu atbildēt, bet zvanot pa telefonu saņem tikai atbildi, ka jums atbildēs. Nožēlojams serviss.
Labdien!
Lūdzam iesūtīt privātā ziņojumā sūījuma numuru vai situācijas aprakstu par kuru nav saņemta informācija no DPD puses.
Paldies!
Ar cieņu,
DPD
Ko taisnojaties te visiem?!
Nu ja ir Jums patīk padirst sūtījumus, ir tik sūdīgs serviss, loģistika utt., tad nekautrējoties droši atzīstat to.
Kad šī paciņa nr. 05757954983277 nonāks atpakaļ galamērķī ko?! Zb jau klausīties jūsu viena un tā paša veida nemainīgajos attaisnojumos no jūsu robotdarbiniekiem!
Manuprāt, Slikts serviss ir saistīts ar ļoti sliktu darba organizāciju un managementu. Saņēmu piedāvājumu no DPD Latvijā nostrādāt trīs dienās un ieguvu lielu vilšanos. Maiņas vecākais Aleksands Bogdanovs biijs ļoti nedraudzīgs un nekompetents un vienkarši rupjš. Mana pirmā darba diena pargaja diezgan normāli. Bet sākot ar otro dienu sākās nepatikšanas. Darba laikā viņi sāka izslēgt manu skeneri, ar kuru es skenēju pakas (skeneris tika kontrolets ar datoru). Vienreiz izslēdza - gāju uz administrāciju mainīt, skeneris tika nomainīts uz pussalauztu, atkal bija jāiet mainīt un tā 3 reizes pēc kārtas. Un šis maiņas vecākais Aleksands Bogdanovs tā vietā, lai risinātu problēmu, tikai pasmējās, ka "Nu tad, jums šodien neveicās". Trešajā dienā viņš man iedeva skeneri ar ļoti saplīsušu stiklu (skat. attēlu) un atkal ņirgojas: "Vai šodien atkal skeneris nestrādā?" Un maiņas beigās ņirgojas: "Kas izsita skeneri? Vai skeneris nokrita?"
Es apsveicu visus ar laimīgu Jauno gadu ! Un novēlu saņemt savus sūtījumus laicīgi un bez bojājumiem. Un no sliktiem vadītājiem ir vienkārši ātrāk atbrīvoties.