www.sudzibas.lv DPD Nepiegādā preci

Dpd - Nepiegādā preci

Sākotnējo īsziņu par to, ka DPD plāno piegādāt paciņu, saņēmu diezgan ātri, bet bija nepieciešams pārsūtīt paciņu uz tuvāko DPD pick up punktu, kā dēļ paciņas piegāde tika atcelta un jau otro nedēļu viņi nevar veikt atkārtotu piegādi.
Pirmkārt - nevienā interneta veikalā, kurā esmu iepirkusies nav iespējas uzriez atzīmēt Pick Up punktu, nevis adresi, kas rada papildus problēmas. Maksimums, ko varu izdarīt ir pievieot pasūtījuma komentāros pickup adresi, cerot ka pārdevējs sapratīs.

Otrkārt - DPD šobrīd, manuprāt, ir vienīgais kurjers, kas nevar nogādāt paciņu tuvākajā pickup punktā nevedot paciņu atpakaļ uz savu centru. Jebkurš cits kurjers piezvana un piedāvā ielikt paciņu pakomātā tajā pašā dienā, nemainot kurjera maršrutu. Tas, ka mana paciņa jānogādā 100m tālāk uz piemājas Circle K, manuprāt, nav pietiekami spēcīgs iemesls,lai mainītu kurjera maršrutu izņemot adresi ārā, sūtīt paciņu atpakaļ uz centru untur to marinēt vismaz 2 nedēļas, la atkal vestu uz to pašu adresi...

DPD nepieciešams pārskatīt savu pakalpojumu sniegšanas metodi un šo to mainīt:
1.ļaut klientiem uzreiz izvēlēties pick up punktus kā piegādes veidu un ja tāda opcija pastāv, izrunāt ar saviem klientiem, lai savos veikalos norāda to kā opciju.
2. dot klientam iespēju nevis pašam izvēlēties pickup punktu, bet atzīmēt "nogādāt uz tuvāko pickup punktu" tādējādi nemainot kurjera maršrutu, neradot papildus darbu saviem darbiniekiem un nekavējot paciņas piegādi.

05.05.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от DPD Support Ответ от представителя 06.05.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

Дополнено erika.b 10.05.2021

Esmu līdz šim jau 2x sazinājusies ar DPD caur e-pastu un katrreiz ir bezpersoniska atbilde "Atvianojamies par kavēšanos, noslodzes dēļ piegādes kavējas"
Bet kopš šī konkrētā paciņa tika atgriezta DPD centrā, man ir piegādātas jau 2 citas paciņas caur DPD, viena no tām tika pārvizīta uz pakomātu un tika ievietota pakomātā tajā pašā dienā bez kurjera maršruta maiņas un paciņas atgriešanas centrā.
7.maijā tracking uzrādīja, ka paciņa beidzot tiks piegādāta, bet tās pašas dienas vakarā parādījās paziņojums " Unsuccessful delivery attempt. Refusal to accept delivery (no reason given). No goods acceptance / goods pickup."

Kaut kāds cirks! Man nebija nekāda paziņojuma, ka tiktu piegādāta paciņa, nebija nekādas informācijas, ka paciņas piegāde ir nesekmīga. Un īsti nav skaidrs, kāpēc ir nesekmīga, jo piegāde ir novirzīta uz Pick-up punktu. Sanāk DPD iedeva kurjeram piegādāt paciņu uz pick-up punktu, kurā anv vietas un DPD nemaz sistēmā neredz, kur ir brīvas vietas un kurjeri vienkārši vizinās pa punktiem nezinot, vai paciņai tur vispār būs vieta?

Briesmīgs kurjerdienests un ir ļoti žēl, ka daudziem veikaliem DPD ir vienīgā piegādes iespēja. Ja būtu iespēja, izvēlētos jebko citu, tikai ne DPD. Pat visu apsaukātais Latvijas Pasts strādā 10x labāk.

Ответ от DPD Support Ответ от представителя 10.05.2021

Sveicināti!

Lūdzam norādīt izsekošanas numuru, lai varam pārbaudīt kavējuma iemeslus.

Paldies!

Ar cieņu,
DPD

Дополнено erika.b 11.05.2021

Kārtējā diena, kārtējais cirka priekšnesums.
Atnāca sms, ka piegādās preci uz mājām. Paciņu, kura ir novirzīta uz Pick-Up punktu!
Nācās atkārtoti novirzīt uz pick-up punktu un atkal piegāde tika atcelta...

E-pastā jau 2x atbild "pakomāti ir noslogoti". Tad lūdzu piegādājiet preces pēc to prioritātes, kuras pirmās ienāk, tās pirmās piegādājiet! Divas citas paciņas jūs jau piegādājāt, lai gan viņas bija pasūtītas krietni vēlāk. Viena no tām tieši tāpat tika piegādes dienā novirzīta uz pakomātu un tur problēmu nebija kurjeram.

Kāpēc šo paciņu katrreiz atgriež centrā un vēl nedēļu par viņu aizmirst? Tā paciņa jau gandrīz mēnesi tiek vizināta pa Rīgu un 3 reizes ir atcelta piegāde bez jebkāda jēdzīga pamatojuma.

Kā ierakstu sūdzību, tā uzreiz prasa pasūtījuma numuru, bet e-pastā es Jums esmu jau norādījusi pasūtījuma numuru vairākas reizes un tur Jūs atmetat atpakaļ standarta atbildi un miers.

Tiešām nesaprotu, kāpēc pēkšņi ar vienu paciņu ir tāda ņemšanās, ja visu citu kas paralēli tiek piegādāts, Jums nav problēmu piegādāt. Pietam šī ir mazākā no 4 paciņām, ko gaidīju.

Ответ от DPD Support Ответ от представителя 12.05.2021

Labdien!

Ziņojam, ka bez DPD sūtījuma numura nav iespējams precīzi noteikt sūtījuma kavējuma iemeslus un kādēļ sūtījums laicīgi netika nodots DPD Paku Skapī.

Aicinām sazināties ar DPD Klientu apkalpošanas nodaļu vai arī iesūtīt sūtījuma numuru DPD profilā ziņojumu sadaļā.

Paldies par sapratni!

Ar cieņu,
DPD

E

Комментарии (1)

E erika.b 13.05.2021

Ar DPD es sazinos e-pastiski jau ne pirmo reizi ar sūtīja numuru un citām nepieciešamajām detaļām un skaidrojums katrreiz ir viens "pakomāti šobrīd ir noslogoti,dosim ziņu, kad paciņa būs piegādāta"
Man nav sūdzības, ka paciņa ir pazudusi un Jūs neatbildat, bet gan par lēno un nekvalitatīvo apkalpošanu.

Šo paciņu es beidzot saņēmu. Bet kā jauna paciņa, tā jauni piedzīvojumi.

Vakardien gāju pakaļ kārtējai paciņai, bet izrādijās, ka vai nu ar paku skapi kaut kas nav kārtībā, vai visiem ir izsūtīti nepareizi pinkodi un visi kas atnāca izņemt savas paciņas, mājās aizgāja tukšām rokām :)) (Jā, dpd epastisti ir informēti un labo situāciju). Tikko biju nomierinājusies un te atkal. Jau smiekli nāk.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять файлы». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы