DPD - Nepiegādā preci
Paciņa ieradās Latvijā 23.04. Šodien ir 13.04.
Līdz šodienai izsekošanā ir parādījušies vairāki atjauninājumi - klienta adrese nav pareiza.
Šajā laikā neviena proaktīva zvana vai e-pasta no dpd. Pirms 2 nedēļām aizsūtīju e-pastu ar vēlreiz precizētu adresi un telefona nr - atbildēja, ka tagad viss kārtībā, drīz piegādās. Pagaišnedēļ zvanīju - "ā, tomēr nepareizi pierakstīts telefons, tuvākajās dienās piegādāšot". Atkal nedēļa garām - sazvanīt nav iespējams (zvans automātiski izbeidzas pēc 3m50s, pēc 3 reizes metu mieru) , uz epastiem neatbild.
Viss būtu ok, ja pateiktu: "piegādāsim paciņu, bet nu kavēsies 2-3 nedēļas". Skarbi, bet neko darīt, jāgaida. Tā vietā ir ignorance, vai melīgi solījumi.
Nevainoju kurjerus vai zvanu centru. Bet nu vadības līmenī briesmīgs kantoris. Iederētoes blakus Evām un Danieliem vadīt vakcināciju Latvijā.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Добавить комментарий