РешеноDPD - Nekompetence, slikts serviss
25.07. saņēmu e-pastu, ka man tiks piegādāta paka, kur bija norādīta nepareiza pilsēta piegādei.
Zvanīju uz DPD klientu servisu un lūdzu nomainīt adresi, kas tika izdarīts, bet nezināmu iemeslu dēļ mans tālruņa numurs, kas 1. vēstulē ir pareizs, tika aizstāts ar nepareizu Rezultātā paka tika ievietota manas pilsētas pakomātā 1. augustā, bet nezināmu iemeslu dēļ jau 3. augustā nosūtīta atpakaļ piegādātājam.
Esmu sazinājusies ar piegādātāju un ceru atgūt savu preci, tomēr tas nav vienkārši, jo šī firma ir starpnieki, turklāt man ir ļoti svarīgs laiks, kad preci saņemšu.
Lai gan esmu preces saņēmēja (diemžēl Jūsu darbinieku vainas dēļ pie saņēmējas statusa netiku), ne nosūtītāja, domāju DPD reputācija ir svarīga ne tikai nosūtītājiem, bet arī Saņēmējiem - esošajiem un potenciālajiem klientiem Latvijā. Līdz šim domāju, ka DPD Latvija var uzticēties kā profesionālam un drošam piegādātājam. Diemžēl esmu ļoti vīlusies.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Добавить комментарий