РешеноDPD - Nav piegādāts sūtījums
17.10 zvanīju uz klientu servisu, jo man tika atsūtīta īsziņa, ka manu sūtījumu nav iespējams piegādāt (nepareizi norādīta adrese) , sazvanīju klientu centru, nomainīju piegādes adresi un telefona numuru. Laikā no 17.10 neviens man nav zvanījis par manu sūtījumu, un šodien (24.10) izrādījās, ka sūtījums ir nosūtīts atpakaļ ražotājam.
The Dpd parcel number is 01505327952022
Labdien!
Patiesi atvainojamies, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze sadarbībā ar DPD, un sūtījums nav saņemts vēlamajā piegādes adresē!
Ir konstatēta kļūda, kuras dēļ informācija par jauno piegādes adresi un tālruņa numuru diemžēl netika atjaunota.
Tā kā sūtījumam bija beidzies uzglabāšanas laiks, tas tika nosūtīts atpakaļ nosūtītājam. Aicinām Jūs sazināties ar nosūtītāju un informēt par radušos situāciju.
Ceram uz Jūsu sapratni, vienlaikus noteikti veiksim papildu aktivitātes un uzlabojumus, lai šādas situācijas nākotnē vairs neatkārtotos!
Ar cieņu,
DPD
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Tomēr visi mēģinājumi tika ignorēti, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Добавить комментарий