www.sudzibas.lv DPD Nav piegādāts sūtījums

РешеноDPD - Nav piegādāts sūtījums

17.10 zvanīju uz klientu servisu, jo man tika atsūtīta īsziņa, ka manu sūtījumu nav iespējams piegādāt (nepareizi norādīta adrese) , sazvanīju klientu centru, nomainīju piegādes adresi un telefona numuru. Laikā no 17.10 neviens man nav zvanījis par manu sūtījumu, un šodien (24.10) izrādījās, ka sūtījums ir nosūtīts atpakaļ ražotājam.
The Dpd parcel number is 01505327952022

24.10.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от DPD Support Ответ от представителя 25.10.2022

Labdien!

Patiesi atvainojamies, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze sadarbībā ar DPD, un sūtījums nav saņemts vēlamajā piegādes adresē!

Ir konstatēta kļūda, kuras dēļ informācija par jauno piegādes adresi un tālruņa numuru diemžēl netika atjaunota.
Tā kā sūtījumam bija beidzies uzglabāšanas laiks, tas tika nosūtīts atpakaļ nosūtītājam. Aicinām Jūs sazināties ar nosūtītāju un informēt par radušos situāciju.

Ceram uz Jūsu sapratni, vienlaikus noteikti veiksim papildu aktivitātes un uzlabojumus, lai šādas situācijas nākotnē vairs neatkārtotos!

Ar cieņu,
DPD

Жалоба успешно разрешена Sudzibas.lv Admin 12.04.2023

Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Tomēr visi mēģinājumi tika ignorēti, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.

I

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы