DPD - Melošana klientiem
Vakardien man vajadzēja saņemt sūtījumu dienas pirmajā pusē. Pēc tam, kad neviens nebija ar mani sazinājies, piezvanīju Dpd. Viņi atbildēja man ar ziņu, ka liks kurjeram ar mani sazināties. Tā arī zvanu nesaņēmu. No rīta skatos, ka citas pakas ir izsūtītas, bet vakardienas nepiegādātā turpat terminālī palikusi. Atkal zvanīju Dpd. Nevar nebielist, ka viņi dara visu, lai klients gaidot savienojumu nomestu klausuli, jo nemitīgā atgādināšana, ka visi operātori ir aizņemti, Nepalīdz! Pēc savienojuma ar klientu konsultanti uzjautāju, kas īsti bija par iemeslu, kādēļ kurjers man nepiezvanīja vakar. Man atteica, ka kurjers neesot ar mani varējis sazināties. Prasīju cikos, tas bija. Man teica, ka piegādes laikā, t. I. No 11: 55-12: 55. Es teicu, ka zvanīju 14: 30 viņu klientu servisam un Dpd operatore nodeva kurjeram ziņu, ka viņš ar mani sazināsies. Pēc tam konsultante apmulsa un teica, ka arī pēc tam ar mani nav izdevies sazināties. Tad kas īsti bija par vainu? Slinkums? Sūtījuma izsekošanas lapā norādīts "diemžēl mēs neesam spējuši piegādāt jūsu paku. Saņemēja adresē nepieciešams pieejas kods. " lieki piebilst, ka pieejas kods manai mājai nav! Nezinu, kādu pieejas kodu kurjeram vajadzēja! Vienkārši bezkaunīga melošana un klientu apvārdošana, lai viņi būtu "labākais serviss"! Uzprasīju arī vai kurjers man šodien varēs piezvanīt, lai piegādātu citas pakas, uz ko atbilde netika sniegta.
Labdien!
Bez precizējošas informācijas par sūtījuma piegādes adresi un DPD izsekošanas numuua, konkrētās situācijas izmeklēšanu nevarēsim veikt, tādēļ, lūdzam Jūs atsūtīt DPD sūtījuma numuru un nelielu stituācijas aprakstu uz [email protected].
Paldies!
Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa
Добавить комментарий