DPD - Ļoti slikts serviss
Jau no kopš pirmdienas nevaru saņemt savu sūtījumu, kopumā bija jāatnāk 4 sūtījumiem, 3 sūtījumi ir atnākuši. Trīs dienas zvanot uz dpd, saņēmu tikai vienu atbildi: ar sūtījumu viss ir kārtībā, tiks piegādāts tuvākajās dienās, sūtījuma vēl nav, kaut gan dpd kurjers piegādes adresē šonedēļ bija trīs reizes. Domāju ka sūtījums ir nozaudēts, jo citu izskaidrojumu es neredzu.
Ar vadību, vai kādu citu augstāk stāvošu personu nevar sazināties, tikai ar konsultantu, kurš diemžēl neko nevar atrisāt, tikai katru dienu Saka vienu un to pašu tekstu.
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Комментарии (4)
17 dienas sūtīts no Zara Polijas ! Kam vairāk!? ;)
Kurjeri ir pārslogoti,bet tādiem kā jums nesaprast.Būtu skatījusies ziņas saprastu kā kurjeru kompānijām klājas
Ko nozīmē, tādiem kā Jums, esam tādi paši cilvēki, kā visi pārējie, un es visu saprotu, ka ir noslogoti, un vienmēr esmu bijusi saprotoša,es nesaprotu, to kāpēc braucot uz piegādes adresi trīs reizes vienā nedēļā, nevar atvest arī to sūtījumu, kuru nezināmu iemeslu dēļ nevar piegādāt...
Un vēl, vakar zvanīja man no DPD, jautāja vai būšu sestdien mājās, atbildēju, ka diemžēl nē, un sarunājām, ka ievietos pakomātā, protams SMS par ievietošanu nesaņēmu, nodomāju, ka iespējams pakomātā nebija vietas bet skatoties pēc izsekošanas Nr.paciņa nemaz nebija nodota uz piegādi.
Kam slikta karma, tiem pakas kavējās :)