РешеноDPD - Ļoti slikts klientu serviss
Dpd vienmēr ir izcēlies ar rupju vai labāk teikt ne-servisu klientu apkalpošanas jomā, viņu galvenais uzdevums ir ātri iemest pakas paku automātā, vai, ja jāpiegādā un citu variantu nav, dragāt paciņu turp un atpakaļ dienām ilgi. Pašu paciņas piegādi nevar ne salīdzināt ar itella, omniva vai pat Latvijas pasts. Šie servisi reāli zvana, dpd ir tendence zvanīt tā. Ka zvans nav dzirdams, un pēc pāris min atsūtīt sms, ka nevarēja sazvanīt, un turpināt melot, ka nevar sazvanīt. Tas jau teju pierasts. Šodien gan bija pāršauts pēr strīpu. Zvanīja ar īso zvanu 13: 02, sms atsūtīja 13: 04, ka paka iet uz paku skapi, es piezvanīju starp 13: 04 un 13: 05, runāju 28 sekundes, sarunāju, ka 5 min laikā būs pie manas mājas, izgāju arā, gaidīju, no visām mājas pusēm, ar maziem bērniem saulē, minūtes 15. Kad gatavojos zvanīt atpakaļ, atnāca sms ar pin kodu no paku skapja, mēģīn'
aju zvanīt atpakaļ, nav atbildes, met nost 2 reizes, aizsūtīju sms, kāpēc paku skapis, es stāvu un gaidu. Atbildē atnāca rupja atbilde, ka nav laika ''man skriet pakal'', ir citi klienti. Tad vajadzēja tā teikt jau sākumā, nevis likt man ārā stāvēl karstā saulē ar bērniņiem. Nevar tā, tas ir neprofesionāli. Augstākajā līmenī neprofesionāli, iemeta paku skapī 2km no manas sdzīvesvietas, nevis tas, kas man blakām. Ļoti žēl, beidziet iekasēt naudu par kurjerservisu, kura navv
Labdien!
Patiesi atvainojamies, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze sadarbībā ar DPD kurjeru, un sūtījums netika saņemts vēlamajā piegādes adresē!
No savas puses apliecinām, ka sūtījuma piegādes procesā diemžēl ir konstatētas kurjera kļūdas. Kurjera vadība uzreiz tika informēta par šo gadījumu un veica attiecīgās darbības – ar kurjeru tika veiktas pārrunas par rīcībām konkrētajā situācijā, atkārtota instruktāža un piemērots soda mērs.
Ceram uz Jūsu sapratni, vienlaikus noteikti veiksim papildu aktivitātes, lai uzlabotu savu kurjeru sniegumu!
Ar cieņu
DPD
Ja, paldies par informāciju . Tikai man tas īpaši neko nedod ka klientam.
Ja jus būtu uz klientu orientēts uzņēmums, klientam iespējams arī būtu kāds labums no šādas pieredzes.
Ieteiktu jums izstrādāt sistēmu , iespējams, sniegt kādu atlaides kodu vai tamlīdzīgi .
Uzņēmuma DPD pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisinātu augstāk minēto situāciju. Diemžēl nav bijis iespējams saņemt atbildi no sūdzības autora, tāpēc sūdzība tiek uzskatīta par atrisinātu.
Добавить комментарий