DPD Latvija - Slikts serviss
Iesaku nevienam neizvēlties DPD kā sūtījumu piegādātāju. Sūtījums netika piegādāts, jo pakomātā neesot bijusi vieta. Labi, tā var gadīties. Saņemu sms, ka sūtījums iespējams tiks novirzīts uz citu pakomātu. Nākamajā dienā joprojām nekāda informācija par sūtījumu (uzrādās, ka tas visu dienu pavadījis terminālā) . Aiznākamajā dienā zvanu, lai sarunātu, ka var likt praktiski jebkurā pakomātā Rīgā, jo sūtījums steidzams. Konsultante atbild, ka noteikti tajā dienā tiks ievietots kādā pakomātā. Diena paiet un sūtījuma, protams, nav. Nākamajā dienā no rīt atkal zvanu un apsola, ka sūtījums pavisam noteikti tajā dienā tiks piegādāts un, lai būtu ātrāk, varot zvanīt atkārtoti tad, kad nomainās statuss, ka kurjers paciņu paņēmis (un varot mēģināt pārtvert kurjeru pie kāda pakomāta) . Visu dienu, sekojot līdzi sūtījuma statusam, redzu, ka tas joprojām ir terminālī un nekāds kurjers to nav paņēmis. Zvanot atkal, konsultants paziņo, ka sūtījums noteikti būšot nākamajā dienā, jo laikam kaut kas sajaukts terminālī. Nu kas tas par servisu? ! Tad nesolat nereālus termiņus un neizpildāmas lietas. Gribēju braukt uz viņu noliktavu pakaļ sūtījumam, jo paka tiešām steidzami vajadzīga, bet to nevarot. Ļoti nenopietna attieksme. Un arī uz ziņojumiem, kas tiek nosūtīti caur dpd mājas lapu, netiek saņemta nekāda atbilde. Tad kāda jēga no tādas funkcijas?
Labdien!
Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.
Ar cieņu,
DPD
Uz kurieni jums sūtīt sūtījuma numuru? Komentārā pievienot nevēlos.
Комментарии (2)
Apkalpošana ir briesmīga sūtijums nav laicīgi nejiesaku.
Uz kurieni, lai jums sūta pakas numuru? Komentārā likt nevēlos, jo paka joprojām nav saņemta. Kā jau minēju, mājas lapas formā visa informācija pazūd kā melnajā caurumā un joprojām nekas nav atbildēts.