DPD Latvija - Līdzdalība krāpšanā
Uzmanieties no DPD pēcapmaksas sūtījumiem.
Atnāca izziņa ka pienakusi pecapmaksas paciņa, aigajām pie pakomāta samaksājam, 59 EUR , saņemām paciņu. Atvērām, bet tādu preci neesam sūtijuši, ieksā bija kautkāds bārdas skuveklis par 7 EUR cenu. Zvans bankai -- neko nevaraot maksajums esot uz DPD aigājis ( lai arī rada ka rezervācijā). Zvans DPD -- arī neko nevarot, jo viņi tikai starpnieki, lai nosūtītājam rakstot -- kas ir kautkads HJZINGING BIGGING LTD, ar adres [slēpt]@gmail.com.
Labdien!
Informējam, ka konkrētajā situācijā Jums ir jāsazinās ar sūtījuma nosūtītāju. Nosūtītājs ir atbildīgs par preci, kas atrodas sūtījuma saturā un tās atbilstību pasūtītajai precei.
Naudas atmaksu Jums veikt var tikai sūtījuma nosūtītājs.
Aicinām būt uzmanīgiem un iepazīties ar atsauksmēm par pārdevēju/veikalu, no kura vēlaties iegādāties preci, pārliecināties par tā darbības patiesumu.
Ja prece neatbilst aprakstam un ar nosūtītāju nav iespējams sazināties, aicinām Jūs vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Valsts policijā.
Pateicamies par sapratni!
Ar cieņu,
DPD
Labdien.
Precizēsim, situāciju vēlreiz, Šeit neiet run par normali iegādātu mantu, kur ir kautkāds reāls pardevēls vai veikals. NEVIENS to preci nav ne pasūtījis ne pircis, viņa ir atsūtīta starp 100 citiem pirkumiem ko mēs daram, un attiecīgi tikai atverot preci ir skaidrs ka neko tādu mēs neesam pirkuši, Tur NAV ar ko sazinaatie,s e-pasti ir nereali, un nekādu sazinas iespēju nav, Tur jau krāpniecībai ir tas pamatu pamats, ka nauda tiek izkrāpta, nejau godīgi nopelnīta. un DPD šini gadījuma pilda naudas mūļa lomu, kas gadijuma, ja kāds to izdara privāti -- teiksim tantiņa pārskaita uz jūsu kontu naudu ( domādama ka palīdz savam mazdeļam) un jūs šo naudu izņemiet uz aiznesiet krāpniekam, - ir krimināli sodāma darbība, kā naudas mūlim. Savukārt DPD aizsedzas ar to ka ir tikai starpnieki -- nu naudas mūlis arii ir TIKAI starpnieks. Šini situācijā vienigi DPD vēl varēja naudas pārskaitījumu apturēt, jo tas jau bija viņu kontos. Mums kā pircējiem nav nekādu iespēju ''sakontakteeties'' ar pardeveju, jo NAV nekāda pardeveja, un nav nekāda pasūtijuma, nekad nav bijis, kāds vienkāŗsi nosūtija uz adresi ( kas notiekti ir no kāda uzlauzta interneta veikala paņemti dati kur ir telefoni, piegādes adreses un vārds uzvārds un viss, tapeec jau tā oir krāpniecība. Atbilde no DPD ir pilnīgs bezsakars un nekādi neatbild uz šo ga'dijumu. Standarta atabilde pietam uz pilnīgi citu biznesa scenāriju.
Добавить комментарий